خبرهای داغ:

انتقاد شدید امام جمعه اسلام آبادغرب از دیدار با عضو ارشد بهائیت

امام جمعه اسلام آبادغرب از دیدار دختر هاشمی با عضو ارشد بهائیت انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۸۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب به نقل از دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب، در جامعه دینی هیچ‌گاه جرم فرزند را به حساب والدین نمی‌نویسند و بالعکس؛ اما اگر پدر و مادر مقابل رفتار غلط سکوت کرده و از آن‌ها حمایت هم بکنند، باید این حق را به افکار عمومی داد که بگویند، پدر و مادر نیز هم جهت با رفتار فرزندان هستند.

اخیراً خبری منتشر شده مبنی بر دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با "فریبا کمال آبادی"، عضو ارشد بهاییت ایران که به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید امیر محمدی پور امام جمعه اسلام آباد غرب انتقاد شدیدی نسب به این دیدار خطاب به اکبر هاشمی رفسنجانی نمودند متن انتقاد ایشان به شرح ذیل می باشد.

" آیا فرقه بهائیت همان فرقه انحرافی نیست که توسط استعمار پیر تشکیل شده تا ضمن بزرگتر کردن اختلافات داخلی جدائی دین از سیاست را به خورد مسلمانان بدهد؟ اگر پاسخ مثبت است چرا باید پرحاشیه ترین فرزند یکی از پرحاشیه ترین مسئولین رده بالای نظام یعنی دختر رئیس مجمع تشخیص نظامیکه براساس اندیشه اسلام سیاسی تشکیل شده با این فرقه گمراه دیداروازآنها تجلیل بعمل آورد؟ آیا این عمل گام بلنددیگری برای انحراف آرمانهای انقلاب نیست؟ اگر کسی بگوید این دیدار ندانسته و جاهلانه انجام شده زهی غفلت و خواب آلودگی و اگر با آگاهی انجام شده زهی خیانت و جنایت ، حضرت آیت الله! بیت محترم جنابتان کم کم به بیت توطئه برعلیه نظام تبدیل شده زودتر  به خود بیایید و خود را جمع و جور کنید"

ارسال نظرات