لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور

پایان لیگ با پیروزی آلومینیوم اراک برابر ایرانجوان بوشهر

هفته سی و هشتم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال عصر دیروز در حالی پیگیری شد که هیجان زیادی برای صعود و سقوط تیم ها ایجاد شده بود ولی در برخی بازی ها بدلیل تثبیت تقریبی جایگاه تیم ها نتایج آنها تاثیری در وضعیت تیم ها نمی گذاشت.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۴۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و ایرانجوان بوشهر در هفته سی و هشتم و پایانی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند

در این بازی آلومینیوم اراک با ترکیب پرویز کریمی، محمد شاه محمدی، اکبر بختیاری، ابوالفضل قربانی، احمد عربزاد، وحید نعمتی، عباس یحیی بیگی، رضا کاردوست، وحید جعفری، میثم آقایی و روح اله عرب کار و در تیم ایران جوان بوشهر جواد نصاری، مهدی شکوهی، مهدی طاهری، اویس کردجهان، محسن قاسمی، محمد شمسی، سلمان بحرانی، رضا احمدچاهی، رامین دهقانی، محمد طارمی و سجاد فیض الهی بازی خواهند کرد

در نیمه اول مسابقه وحید جعفری گل اول برای آلومینیوم اراک روی ارسال احمد عربزادتوپ را به تور ایران جوان چسباند.اما 7 دقیقه خوشحالی آلومینیومی ها طلول نکشید و گل مساوی توسط محمد طارمی برای ایرانجوان در دقیقه 19 زده شد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم اراکی ها در دقیقه ۵۴ توسط عماد میرجوان که در دقیقه ۵۲ به بازی آمد به گل رسیدند تا نتیجه بازی ۲-۱ به سود آلومینیوم باشد.

آلومینیوم در حالیکه ۶۰ دقیقه از بازی میگذشت و با حساب دو بر یک از حریف پیش بود همچنان فشار را روی دروازه حریف حفظ کرده بود.تا این که حسین احمد لو دقیقه 72 گل سوم تیم آلومینیوم را به ثمر رساند

اما این پایان کار نبود و محمد شمسی در دقیقه ۷۷ گل دوم برای ایرانجوان زده شد و این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به صود تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید. آلومینیوم با این پیروزی با 50 امتیاز در رده نهم قرار گرفت .

ایران جوان هم با این شکست 45 امتیازی باقی موند و در رده سیزدهم قرار گرفت
دیدار دو تیم در نیم فصل نخست مسابقات با برتری سه بر صفر ایرانجوان به پایان رسیده بود .

بدین ترتیب با احتساب نتایج دیدارهای هفته پایانی نفت آبادان با غلبه بر فجر سپاسی به لیگ برتر صعود کرد . پیش از این ماشین سازی و پیکان صعود خود را قطعی کرده بودند .

در انتهای جدول هم گیتی‌پسند، شهرداری اردبیل و پارسه تهران به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کردند. پیش از این، آلومینیوم هرمزگان و داماش گیلان به دسته دوم سقوط کرده بودند.
ارسال نظرات