مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه:

رمز ماندگاری انقلاب وحدت و یکپارچگی ملت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه گفت: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی انگیزه الهی، وحدت مردم و تبعیت از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۳۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام قنبری در دیدار مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به دلایل و عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایمان ملت ایران به اسلام حسینی راز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جامعه اسلامی نماد جریان حق استو اگر زمانی به انحراف کشیده شود به گونه‌ای که مردم و حکومت‌ها فاسد گردند، چنانچه امر به معروف و نهی از منکر در عرصه حیات اجتماعی صورت گیرد، خداوند شرایط را به گونه‌ای محقق می‌سازد که گروه خداپرستان و مؤمنان قیام و جامعه را از فساد به صلاح برگردانند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان تصریح کرد: همان طور که حادثه عظیم عاشورا در تاریخ اسلام از مصادیق روشن آن است اگر به سخنان مقام معظم رهبری رجوع کنیم درمی‌یابیم ایشان با توجه به این سنت الهی است که می‌فرماید: "من احساس می‌کنم که انقلاب اسلامی یک ضرورت بود برای اسلام یک نیاز بود برای مسلمین سنّت الهی بود برای حفظ دین و حفظ احکام الهی."

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به حاکمیت و اقتدار انقلای اسلامی گفت: چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و ذره‌ای از آن کم نشده چراکه یکی از عوامل موفقیت این انقلاب وحدت، همدلی و همزبانی دولت وملت و مردمی بودن انقلاب و پشت سر رهبری حرکت کردن است.

وی افزود: در تحقق شعار سال آنچه که مهم است وحدت و همدلی عملی ملت و دولت است که رمز موفقیت، توسعه و پیشرفت پایدار را در بر دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: انقلاب در هر نقطه جهان معنایی دارد، اما ما معتقدیم حرکتی که پیوند بین خلق با خالق باشد یک انقلاب واقعی است و مابقی معنایی ندارد زمانی می‌توانیم بگوییم انقلاب معنوی است که در بطن اصلی آن خلق با خالق پیوند داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات