خبرهای داغ:

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در سنقر و کلیایی

معاون فرماندار سنقر و کلیایی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر، یک کیلو و 422 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۴۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، علی اکبر اکبری در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر سنقر و کلیایی افزود: تعداد 43 نفر به عنوان عاملین توزیع دستگیر و تعداد 38 پرونده تخلف، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.
وی، توقیف تعداد هفت دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت، اجرای طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی سنقر و کلیایی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در جهت مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان ذکر کرد.
معاون فرماندار سنقر و کلیایی، اعلام برنامه های ادارات را در خصوص پیشگیری و آموزش برای برنامه ریزی در راستای مبارزه با مواد مخدر مورد تاکید قرار داد.
ادامه روند پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری آنها، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و... توسط آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی توسط اداره ورزش و جوانان با شعار پیشگیری از اعتیاد و حمایت از کانون نشاط از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
همچنین برگزاری کلاس های آموزشی و اهمیت آگاه سازی خانواده های دانش آموزان با انواع مواد مخدر و اثرات مخرب آنها از دیگر موضوعاتی بود که مسوولان ادارات ذیربط به تشریح آن پرداختند.
ارسال نظرات