"بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود"

پیکر شهید بابایی در اراک تشییع شد

پیکر مطهر بسیجی شهید "علیرضا بابایی" با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی، نظامی و انتظامی تشییع و در قطعه مدافعان حرم بهشت زهرا(س) شهرستان اراک به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۱۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سلام ای دلاور، سلام بر تو ای شهید مدافع حرم که در راه دفاع از اسلام جام شهادت را نوشیدی؛ سلام بر شهید علیرضا بابایی و دیگر بسیجیان شهید که به راستی در کلاس معرفت شناسی نمره قبولی را کسب کردند.

صبح امروز در حالی پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علیرضا بابایی" بر دستان مردم اراک تشییع شد که بی‌گمان پاسخ بسیاری از سوالات مردم به ویژه نسل جوان را داد و آن اینکه شهدای مدافع حرم نه برای پول و نه برای کسب مقام عازم جبهه دفاع از حرم اهل بیت(ع) و شیعیان دیگر نقاط جهان می‌شوند که برای اعتقادشان و باورشان است.

شهدای مدافع حرم جان خود را نثار می‌کنند تا اسلام و ارزش‌های معنوی زنده بماند، آنان بی هیچ چشم داشتی پا در مسیری می‌گذارند که می‌دانند پایانش شهادت و در نزد پروردگار خویش "عند ربهم یرزقون" هستند.

شهید علیرضا بابایی عازم دفاع از حرم آل‌الله در عراق شد در حالی که تنها یک کارمند ساده دانشگاه بود، او نه پاسدار بود که بگویند ناچار بود، به ماموریت اعزامش کردند نه آنکه زیر بار فشار اقتصادی که بخواهد جان خود را در ازای مبلغی پول ببخشد او یک بسیجی بود.

بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنام، آنان که برای ره توشه آخرت خویش و دیدار معشوق ایستادند در مقابل آنان که اسلام را منکر و دشمن بودند.

امروز هم مردم شهرستان اراک بار دیگر در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم حضوری گسترده به هم رساندند و از دانشگاه اراک همراه با مدیحه سرایی و عزاداری به سمت گلزار شهدای این شهرستان حرکت کردند.

چه وداع زیبایی میان شهید با مردمی که او را می‌شناختند رقم خود، آشنایی از جنس مدافع حرم.

بسیجی شهید مدافع حرم آل‌الله علیرضا بابایی متولد 1351 در سرزمین آفتاب بود، پیکرپاک این شهید بزرگوار صبح امروز بر دستان ملت شهیدپرور سرزمین آفتاب و با حضور مقامات نظامی،انتظامی و مسئولان استانی تا گلزار شهدای شهر اراک همراهی شد.

نماز میت به امامت آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی بعد از استقرار جمعیت بر پیکر پاک شهید خوانده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات