خبرهای داغ:
حجت الاسلام کوهستانی؛

توسعه یافتگی کشور با تکیه بر عزم واراده جوانان مستعد دوراز دسترس نیست/ دولت زمينه رشد جوانان واستفاده از نظر وانديشه هاي آنان را ايجاد نكرده است

حجت الاسلام کوهستانی گفت: این توقع که ایران 1404 به تعبیر رهبری با تکیه بر عزم، اراده و توان و دانش علمی جوانان مستعد به کشوری قدرتمند و توسعه یافته در تمام ابعاد تبدیل شود دور از دسترس نیست .
کد خبر: ۸۶۷۹۲۳۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان درآستانه ولادت حضرت علی اکبر وروز جوان حجت الاسلام کوهستانی ضمن تبریک ایام شعبانیه با اشاره به  نقش جوانان دررشدو توسعه کشوردر مصاحبه با خبرنگاربسیج اظهارداشت: یکی از راه هاي پيشرفت و ترقي كشور ها سرمايه گذاري بر روي جوانان و نسل آينده شان مي باشد.

وی افزود:نسل جوان به عنوان نيروي فعال و متحرك، پرتلاش و با احساس ميتواند نقش خوبي در پيشرفت يك جامعه داشته باشد لذا جوانان ضمن  ابتكار باعبور از مرز هاي قومي، قبيله اي ومذهبي، به سرمايه ها و ذخاير فكري و ملي كشور کمک می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن اذعان داشت: در حال حاضر دو وسيله عمده، جامعه مدني ورسانه ها ، ورزش وفرهنگ از جمله مواردی  است كه جوانان مي توانند به عالي ترين وبلندترين مقام ها در عرصه هاي سياست، ‌اقتصاد ، فرهنگ و... دست پيدا كنند.
وی تصریح کرد:هر چند درحال حاضر شاهد حضور و فعاليت جوانان در عرصه سياست وساير عرصه ها در كشور هستيم اما آن چنان كه بايد دولت زمينه رشد جوانان واستفاده از نظر وانديشه هاي آنان را ايجاد نكرده است لذا

هيچ كشوري بدون در نظر گرفتن مشاركت وسيع جوانان در مسائل سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي نمي تواند به پيشرفت وترقي دست پيدا كند چرا که باید زمينه فكر وانديشه جوانان در كشور ميسر شود تا آنان نقش عمده خود را  در كشور ايفاء‌کنند.

این مقام مسول بیان کرد: ایران اسلامی به عنوان کشوری با جمعیت جوان، بهترین و مناسب ترین شرایط و موقعیت را برای رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی، اقتصادی و بین المللی دارد واین توقع که ایران 1404 به تعبیر رهبری با تکیه بر عزم، اراده و توان و دانش علمی جوانان مستعد به کشوری قدرتمند و توسعه یافته در تمام ابعاد تبدیل شود دور از دسترس نیست .

وی با اشاره به برنامه های هفته جوان در سطح شهرستان یادآورشد: بالغ بر 30  برنامه فرهنگی،ورزشی ،مسابقات  وگفتمان  ویک همایش شهرستانی از جمله برنامه های هفته جوان در سطح شهرستان می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها