خبرهای داغ:
استاندار قم:

دفاع مقدس برگی زرین از تاریخ پرافتخار ملت سرافراز ایران است

استاندار قم از هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان برگی زرین از تاریخ پرافتخار ملت سرافراز ایران یاد کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۱۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی با حضور در مراسم هیأت رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب استان قم که در محل سالن شهید اخلاقی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم برگزار شده بود، طی سخنانی یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

استاندار قم با تجلیل از حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام به ویژه نیروهای غیور و جان برکف سپاه در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی، اظهار کرد: جدا کردن صف مردم از ضد انقلاب و آگاه سازی و اثبات حقانیت و مظلومیت رزمندگان اسلام دو مأموریت مهم و اساسی آن دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق غرب و شمال غرب کشور بود.

وی با اشاره به دلاور مردی‌ها و رشادت‌های سرداران و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ذکر خاطراتی از سردار شهید بروجردی گفت: نگاه دقیق و ظریف به مسائل اجتماعی و سیاسی و الهام گرفتن از اسلام برای هدایت مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این فرمانده رشید محسوب می‌شود.

استاندار قم همچنین با قدردانی از تلاش‌های فرهنگی هیات رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب استان قم در زمینه حفظ و صیانت از فرهنگ ایثار و مجاهدت و انتقال آن به نسل‌های آینده تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگی زرین از تاریخ پرافتخار ملت سرافراز ایران، دارای درس‌های آموزنده‌ای است.
ارسال نظرات