یک جوان اراکی حاضر در مراسم شبی با شهید مدافع حرم "بابایی":

تکریم شهدا نشانه رشد و بالندگی ملت ایران است

یک جوان اراکی گفت: حضور مردم در مراسم شهدا نشان از رشد و بلندگی آنان دارد اینکه پیام شهدا را که دفاع از اسلام و ولیات است فراموش نکرده‌اند و با حضورشان در مراسم شهدا با آنان تجدید پیمان می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۱۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
فاطمه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به اینکه مردم ایران هرگز رشادت و مقاومت رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدا را در دوران دفاع مقدس فراموش نکرده‌اند و خود را مدیون شهدا می‌دانند، اظهار داشت: امروز مختص شهیدی است که عده‌ای حاضر در این جمع او را از نزدیک نمی‌شناختند ولی با این وجود در این مراسم معنوی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند اگر امروز در آرامش هستیم به واسطه خون شهداست، امانتی بزرگ بر دوش ما نهاده‌اند اینکه ما نیز برای دفاع از حق همیشه آماده باشیم.

این جوان اراکی تصریح کرد: در هر جایی که ظالم و قلدر باشد که در راس آن آمریکا، اسرائیل و داعش قرارگرفته امروز حق و حقوق مسلمانان را پایمال می‌کنند و بایستی ما جوانان ایرانی روحیه استکبارستیزی را در خود تقویت کنیم.

سلیمانی ادامه داد: خط شهداخط دلدادگی به ائمه معصومین(ع) است شهدا آرمان‌های بلندی داشتند و اگر شهادت و شهادت طلبی آنان نبود امروز ما امنیت نداشتیم و اسمی از اسلام نبود و الگو بودن امروز ایران در جهان ثمره دفاع مقدس و جانفشانی شهداست که با خون خود خط بطلانی بر زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام اسلامی کشیدند.

وی افزود: مدافعان حرم در حقیقت کسانی هستند که پیام شهدا را به درستی درک کرده‌اند و برای دفاع از پیام آزادی‌خواهی و استقلال و برابری حاضر هستند عازم کشورهای دیگر شوند، کشوری که مردمش را نمی‌شناسند ولی این احساس مسئولیت را دارند که دفاع از اسلام حقیقی مرز نمی‌شناسد.

این جوان اراکی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در مراسم شهدا نشان از رشد و بلندگی آنان دارد اینکه پیام شهدا را که دفاع از اسلام و ولیات است فراموش نکرده‌اند و با حضورشان در مراسم شهدا با آنان تجدید پیمان می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات