خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی؛

فرقه بهائیت یک فرقه نجس است

کد خبر: ۸۶۷۹۸۷۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
حجت الاسلام والمسلمین برقراری گفت: فرقه بهائیت یک فرقه نجس است و نشست و برخاست با فرقه بهائیت خیانت و پشت پا زدن به ارزش های اسلام و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، در خصوص دیدار فائزه هاشمی دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال آبادی عضو ارشد بهائیت ایران اظهار داشت : فرقه بهائیت یک فرقه ساختگی و دست ساز رژیم صهیونیستی است و اصلا یک فرقه مذهبی نیست و با توجه به اعتقادات التقاطی که دارند این فرقه به اسلام هیچ اعتقادی ندارند و دشمنی دیرینه ای با اسلام و مسلمانان دارند.

 

 
وی ادامه داد: ما وقتی به فتوای بزرگان مراجعه می کنیم از جمله مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره)، بهائیت را فرقه ظالم می دانیم. اینها نجس هستند حتی اگر رطوبتی از آنها به دست انسان برسد دست انسان هم نجس می شود.

  
امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود: لذا از لحاظ اعتقادی و دینی ما آنها هیچ جایگاهی در بین ما مسلمانان ندارند و سابقه دیرینه دشمنی با اسلام و نظام اسلامی در پرونده آنها موجود است. حتی از نظر سیاسی هم در بحث تحریم اقتصادی کشور سهم بسزایی داشته اند و پل ارتباطی دشمنان ما برای فشار و تحریم بیشتراز طریق همین فرقه بهائیت بوده است.

  
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: بهائیت سابقه خصمانه زیادی بر علیه اسلام و ارزش های اسلامی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب داشته و دارند و در یک جمله می شود خلاصه کرد که امید کانون ضد انقلاب و حامیان و اربابانشان در کشور بهائیت بوده و هستند لذا وقتی فرزند یکی از مسئولین عالی رتبه نظام اسلامی با آنها نشست و برخاستی داشته باشد این جز خیانت و پشت پا زدن به ارزش های اسلام و نظام اسلامی توجیه دیگری ندارد.

 

وی در ادامه گفت : این ها نشان می دهند که دنبال انتقام از نظام اسلامی و یارگیری برای روز مبادا هستند با این شرایط پدرشان دم از جریان انحرافی می زند و می گوید که من اسلام و انقلاب اسلامی را از انحراف بازگرداندم. من سوال می کنم چه انحرافی بالاتر از نشست و برخاست با فرقه ای که همجنس گرایی از پرچم های آنهاست و یکی از علامت های نام و نشان دار فرقه بهائیت است وجود دارد؟ آن ها کسانی هستند که  بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی قد علم کرده اند.

  
وی گفت : اگر دنبال از بین بردن جریان انحرافی است انحرافی بالاتر از این وجود ندارد و سکوتش در برابر این جریان خیانت بزرگی به نظام اسلامی است.

ارسال نظرات