خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین:

امنیت ایران اسلامی به برکت سربازان رهبر معظم انقلاب است

امام جمعه قصرشیرین گفت: امنیت امروز ایران اسلامی نظیر آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این مهم به برکت تلاش ها و حضور مقتدرانه سربازان رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۱۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت‌الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج ) و روز مستضعفان و سربازان گمنام امام عصر افزود: شرع و اخلاق مداری، ولایت پذیری ، داشتن اخلاص و تفکر انقلابی و با خدا بودن از مهم ترین ویژگی های بارز سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایران اسلامی است.
وی اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر همه وقت خود را برای امنیت ایران اسلامی ، دفاع از ارزش ها و همچنین آرامش مردم صرف می کنند و امروز با حضور آن ها کشورمان در برابر جهان استکبار ایستاده و هیچ دشمن طمع کاری جرات نگاه کردن به مرزهای کشورمان را ندارد.
وی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز در برابر گروه های تکفیری تروریستی داعش و گروهک پژاک ایستاده اند و مبارزه می‌کنند و در داخل کشور نیز برای رویارویی با اخلال گران نظم ، امنیت و قاچاق کالا و جرایمی از جمله جعل اسناد و دفاع از آرامش و آسایش مردم خدمت می‌کنند.
خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد: همه وظیفه داریم در کنار نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دفاع از امنیت کشور که در دنیا بی نظیر است با اطاعت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
حجت الاسلام مهری در ادامه با اشاره به یکم خرداد ماه روز بهره وری و بهینه سازی مصرف گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری کردند و همه باید برای تحقق اهداف شعار سال بکوشیم.
وی ادامه داد: نظارت درست بر مصرف ، تولید کالاهای با کیفیت ، بهره وری محصولات ، حمایت از بازار مصرف داخلی و استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآمد از راه های دستیابی به هدف های شعار امسال و رسیدن به بهره وری مطلوب است.
ارسال نظرات