خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

تا زمانی که تابع رهبر انقلاب باشیم آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند/سیاست استکبار، نشر اسلام هراسی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد:‌ اگر مسوولان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه داشته باشند و در جهت عملی کردن آنها گام بردارند، آمریکا تا آخر دنیا هم که ما را تحریم کند، نمی تواند هیچ غلطی بکند.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۳۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوای الهی و دوری از معصیت اظهار داشت: قرآن کریم راه نجات انسان‌ها و سبب وحدت مسلمانان است و تمام مسلمانان جهان باید با محور قرار دادن قرآن کریم وحدت خود را حفظ نمایند و از تفرقه بپرهیزند.

امام جمعه کرمانشاه اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان را سیاست آمریکا عنوان کرد و افزود: آمریکا به عنوان نظامی استکباری همواره درصدد ایجاد اختلاف و دودستگی در میان مسلمانان است تا از این طریق به اهداف پلید استکباری خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه اسلام هراسی را هدف استکبار برای نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات گهربار خود همواره بر حفظ وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان تاکید دارند و ما نیز باید به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در حفظ اتحاد کوشا باشیم.

آیت‌الله علما در ادامه از آمریکا به عنوان طاغوت بزرگ و زیاده خواه یاد کرد و گفت: آمریکا با زیاده‌خواهی و دشمنی همواره در پی سوء استفاده از دیگر کشورها برای رسیدن به اهداف استکبارگرانه خود است و با این تروریست‌ها در منطقه پیاده کرده است.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه استکبار به روش‌های مختلف در پی اختلاف افکنی میان مسلمانان و نشر اسلام هراسی در جهان است، اظهار کرد: حفظ اتحاد و تمسک به قرآن کریم از سوی مسلمانان دشمن را از رسیدن به اهداف شوم و جنایتکارانه خود ناکام می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: حضور تروریست‌ها در منطقه با حمایت آمریکا صورت گرفته تا آمریکا بیش از گذشته ذات استکبارگرایانه خود را به جهان نشان دهد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا مسبب گرفتاری‌های جهان است، بیان کرد: امروز مسئله فلسطین از دغدغه‌های بزرگ جهان اسلام است جمهوری اسلامی ایران سالها در تحریم و محاصره اقتصادی به سر برده و این به دلیل اهداف پلید و مستکبرانه آمریکا است.

آیت‌الله علما در ادامه از اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راهکار برای مقابله با دشمنان دانست و گفت: تصور پایان دشمنی آمریکا خیالی باطل است و باید با متکی به داشته‌های خود به اهداف ترسیمی در امر اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به سالروز عملیات بیت‌المقدس اشاره و از آن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب در فرمایشی تاریخی فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: باید با تکیه بر آموزه‌های اصیل اسلام با ظلم و ستم مبارزه کنیم و اجازه نفوذ به دشمنان را نخواهیم داد.

آیت‌الله علما بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با اعتقاد و پیروی از فلسفه ظهور، در انتظار ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) است تا ظلم و بی‌عدالتی در جهان ریشه کن شود.



ارسال نظرات