خبرهای داغ:

جهش همه‌جانبه کرمانشاه با تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری/معضل اقتصادی زیربنای تمام مشکلات کشور است

منتخب مردم گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس دهم، پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را موجب خدمت‌رسانی به مردم و جهش همه‌جانبه استان بیان کرد.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۰۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرهاد تجری در آیین افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی ـ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در غرب کشور که در پارک معلم شهر کرمانشاه افتتاح شد، اظهار کرد: آموزش نونهالان و کودکان موضوع بسیار مهمی است که باید با ظرافت و برنامه‌ریزی خاصی مورد توجه قرار گیرد.

 

منتخب مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انجام برنامه‌ریزی و کار علمی و کارشناسی برای آموزش کودکان و نوجوانان گفت: بالا بردن خلاقیت و حس مشارکت اجتماعی این نونهالان، در گرو ارائه آموزش‌های مناسب و یاددهی فرایند حل مسئله به آنان است.

تجری با اشاره به اینکه بخش‌های مختلف کشور نیاز به توسعه همه‌جانبه دارد، خاطرنشان کرد: معضل اقتصادی زیربنای تمام مشکلات کشور است که باید به مقوله فرهنگ به عنوان زیربنا و زیرساخت اصلی تمام حوزه‌ها نگاه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله، کودکی بسیاری از افراد و کرمانشاهی‌ها را زیر بمباران رقم زد، تصریح کرد: با همت مسئولان اقدامات بسیاری در این استان انجام گرفته که کافی نیست و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی پیگیری ثبت مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را بزرگترین خدمت به مردم استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: این مصوبات می‌تواند موجب جهش چشمگیر استان کرمانشاه شود که مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه با هم همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات