"اندیشه مهدویت راهگشای سعادت و تعالی جامعه"

معرفت بخشی مهم‌ترین راه حفاظت از اندیشه مهدویت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حفاظت از اندیشه مهدویت مهم‌ترین رسالت منتظران در عصرغیبت است.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۹۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

حجت‌الاسلام صفر قربانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با تاکید بر شناخت امام زمان(عج) و سلسله امامت اظهار داشت: وظیفه منتظران رسیدن به یک شناخت قاطع از شخص امام زمان(عج) به عنوان حجت خدا بر روی زمین است.

وی افزود: منتظران واقعی امام زمان (عج) باید با بصیرت و هوشیاری كامل و بینش مهدوی خود، به مقابله با شبهات و جریانات مقابل امام زمان(عج) بپردازند و با درایت دسیسه‌هایشان را خنثی كنند توجه داشته باشند که حکومت مهدوی نیازمند نیروی مهدوی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: بهره‌گیری از فرهنگ مهدویت، جامعه را از انحرافات مصون داشته و از خطرات و فتنه‌ها بازمی‌دارد پس می‌بایست فرهنگ مهدویت در جامعه ترویج یابد.

حجت‌الاسلام قربانپور با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن و لازمه بصیرت افزایی در بین نسل جوان نسبت به توطئه‌های دشمنان گفت: دستگاه‌های فرهنگی موظفند با افزایش معرفت نسل جوان نسبت به امام زمان(عج) در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن مبنی بر ترویج معنویت در میان جوانان گام‌های اساسی بردارند و از هیچ کوششی دریغ نکنند در غیر این صورت شاهد آسیب‌های فرهنگی و دینی خواهیم بود.

وی افزود: حضرت مهدی(عج) منجی عالم بشریت و یاور مستضعفان است با ظهور حضرت بساط ظلم و ستم رخت بر بسته و خوبی‌ها نهادینه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: اندیشه مهدویت راهگشای سعادت و تعالی جامعه اسلامی بوده و امروز جامعه اسلامی نيازمند بهره‌گيری از فرهنگ و اندیشه مهدویت است تا بتواند در مسير ترویج اسلام ناب و اندیشه‌های والای آن گام بردارد.

حجت‌الاسلام قربانپور با اشاره به نبود شناخت مناسب نسبت به امام عصر(عج) گفت: نبود شناخت مناسب نسبت به امام زمان(عج) بزرگترین کاستی امت اسلامی و تفسیرهای انحرافی از انتظار فرج عامل اصلی در تحریف فرهنگ مهدویت است که منتظران واقعی امام زمان (عج) باید به شناخت درستی از این فرهنگ برسند.

وی در ادامه بصیرت، دشمن شناسی، شبهه‌شناسی و حرکت آگاهانه در مسیر دست‌یابی به جامعه ایده‌آل مهدوی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: زمانی که بصیرت و معرفت حقیقی به فلسفه وجودی مسائل از بین می‌رود به طور حتم بسیاری از اندیشه‌های حیات‌بحش دین مبین اسلام دستخوش انحرافات و تحریفات جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات