خبرهای داغ:

مهمترین هدف از حمله به خرمشهر براندازی انقلاب اسلامی بود

معاون فرماندار شهرستان پاوه گفت: مهمترین هدف استکبار از طراحی حمله به خرمشهر و تصرف این شهر راهبردی براندازی انقلاب نوپای ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۷۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، سیدنجیب میرانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کانون بسیج سپاه پاوه افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ترس و وحشت به اندام استکبار انداخته شد و آنان شروع به توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران کردند که مهمترین آن حمله نظامی بود.
معاون فرماندار پاوه افزود: دشمنان در طراحی این حمله اهداف مهمی را دنبال می کردند که مهمترین آن در مرحله اول تصرف خرمشهر و در نهایت تسلط بر استان زرخیز خوزستان و الحاق آن به کشورعراق بود.
میرانی تصریح کرد: استکبار و نوکرانش غافل از عزم و شجاعت ملت ایران بودند که تقدیم جانشان برای خاک کشور و اسلام نزدشان بسیار ناچیز است و با رشادت و ایثار و ایستادگی چنان درسی به دشمنان دادند که تاریخ آن را ثبت و ضبط کرده است.
وی افزود: رزمندگان اسلام با پشتوانه مردمی نه تنها خرمشهر بلکه وجب به وجب خاک پاک ایران را از دست متجاوزان پاک کرده و در حالی که با کمال اقتدار و قدرتمندی توانایی تصرف تا بغداد را هم داشتند بر سر مرزهای رسمی کشورمان ماندند تا به دشمنان نشان دهند که ایران اسلامی همواره بر حفظ تمامیت ارضی تمام کشورها معتقد و پایبند است.
معاون فرماندار پاوه با بیان اینکه استکبار و ایادیش طی 37 سال عمر با برکت جمهوری اسلامی نشان داده اند که دشمنی آنها با این انقلاب و نظام اسلامی تمامی ندارد افزود: هم اکنون آنها به این نتیجه رسیده اند که بدون حضور و مشارکت ایران اسلامی هیچ نقطه ای از خاورمیانه امنیت پایدار نخواهد داشت و باید با ایران تعامل کنند.
در ابتدای این مراسم مردم و مسوولان با حضور بر مزار شهیدان 26 مرداد شهرستان پاوه ضمن عطرافشانی و غبار روبی مزار شهیدان با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
ارسال نظرات