خبرهای داغ:

نمایشگاه عکس جلوه های ایثار در سرپل ذهاب برپا شد

همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز گرامیداشت علمیات غرورآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، نمایشگاه عکس جلوه های ایثار در سرپل ذهاب برپا شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۸۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب گفت: در این نمایشگاه تعداد 100 قطعه عکس و نقاشی با موضوع رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
مرزبان بساطی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از امروز به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر به محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب مراجعه کنند.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی نسل جوان از تاریخ جنگ تحمیلی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه ذکرکرد و گفت: زبان هنر موثرترین راهکار در انتقال ارزش‌ های انقلاب اسلامی است و برپایی این ‌گونه نمایشگاه‌ها و دیدن تصاویر رشادت‌‌ها و از خودگذشتگی‌‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در تحقق این مهم بسیار اثرگذار است.
وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت المقدس با توکل به خداوند متعال و با تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در راه دفاع از ارزش های اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و با فتح خرمشهر تمامی معادلات جنگی را به نفع کشورمان تغییر دادند.
این مقام مسوول افزود: ثبات ، عزت و اقتدار نظام اسلامی حاصل دلاورمردی های رزمندگان اسلام و خون پاک شهداست که درسایه تبعیت از ولایت مطلقه فقیه امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
ارسال نظرات