مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان:

عملیات بیت‌المقدس مانع دستیابی دشمن به مناطق استراتژیک کشور شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان گفت: فتح خرمشهر حرکت استراتژیکی بود و عملیات بیت‌المقدس سدی در مقابل دشمنان برای دستیابی به مناطق استراتژیک کشور شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۱۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در ستاد نیروی انتظامی شهرستان کمیجان برگزار شد پیروزی فتح خرمشهر را پرافتخارترین مقطع تاریخی جنگ هشت ساله تحمیلی دانست و اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس در تاریخ دوران دفاع مقدس به مانند جنگ بدر است.

وی افزود: رزمندگان با اتکا به قدرت ایمان در مقابل دشمن ایستادند و در نهایت وعده الهی محقق شد و نصرت الهی نصیب ملت ایران شد، جمله معروف امام خمینی(ره) که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" در حقیقت نشان از روحیه ایمان و اعتقاد رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: رمز جاودانگی و خلق حماسه سوم خرداد تبعیت از ولایت فقیه و انسجام و وحدت ملت بود و تکیه بر ایمان و وحدت و همدلی مردم بود که توانست فتح خرمشهر را رقم زند.

حجت‌الاسلام رجبی ادامه داد: با فتح خرمشهر تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی، تثبیت نظام سیاسی جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه، تربیت نسلی صالح و صادق، زمینه‌ سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج)، استمرار روح اسلام انقلابی و ناب محمدی(ص) و دعوت جهانی برای احیای اسلام و بیداری اسلامی به ارمغان آورده شد.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه و دشمنی همیشگی استکبار با نظام جمهوری اسلامی گفت: در طول تاریخ غرب آسیا برای غربی‌ها بسیار پراهمیت بوده است چراکه این منطقه از ذخایر نفتی و معدنی درخور توجهی برخوردار است که همواره برای دولت‌های اروپایی و آمریکایی‌ها مورد توجه بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: رشد و تولد داعش در منطقه به واسطه افکار غرب در راستای ستیز با اندیشه‌های شیعه صورت گرفته تا در حقیقت از منافع استکبار و استعمار، در منطقه دفاع کند ولی این جریان آنگونه که استعمار و استکبار می‌خواستند محقق نشد.

حجت‌الاسلام رجبی خاطرنشان کرد: جنگ‌های نیابتی در منطقه که غربیان به راه انداخته‌اند نه برای نفت و ذخایر منطقه بلکه برای مقابله با تفکر واندیشه‌های ظهور امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات