در مراسم رونمایی از کتاب "مردی از جنس نور"

حفظ آرمان‌های انقلاب خواست شهداست

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: حفظ آرمان‌های انقلاب خواست شهدا و احیاء و حفظ آرمان‌های آنان وظیفه همه ما است.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۶۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای آسیابک و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از مستند، کتاب و نرم‌افزار شهید رستگاری در زرندیه رونمایی شد.

با حضور جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد از مستند زندگی شهید با عنوان از (محمد تا رستگاری)، کتاب (مردی از جنس نور) و نرم افزار شهید محمد رستگاری در یادواره‌ای که به نام این شهید والامقام برپا شده بود رو نمایی شد.

سرگرد پاسدار مهجوری در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدا به وظیفه خود در برابر اسلام و انقلاب اسلامی عمل کردند، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان نعمت‌های الهی منتسب به شهدایمان هستند و همانطور که شهیدان به وظیفه خود عمل کردند و امروز وظیفه ما در برابر شهیدان تحقق آرمان‌های آنان است.

وی افزود: در واقع عظمت خانوادههای شهدا کمتر از شهید نیست و حضرت زینب کبری(س) الگوی اصلی رفتار مادران و همسران شهدای ما است، بنابراین وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده آنها سنگین است، زیرا اول باید دنبالهرو راه شهدا باشیم و دیگر اینکه تجلیل و تکریم از خانواده شهدا راهبرد زندگی ما باشد.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: عمل به آرمان‌های شهدا به معنای حفظ استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است و کوچکترین وظیفه ما در برابر شهدا که پاسداشت مقام آنان و برآورده کردن خواسته شهدا که اطاعت از رهبر انقلاب است را به حقیقت برسانیم تا در پیشگاه امام زمان(عج) همواره رو سفید باشیم.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به مفاهیم اصلی استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی بیان داشت: استقلال در تمامی ابعاد مدنظر است یعنی استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی، استقلال نظامی، و حفظ آزادی یعنی احترام حقیقی و قانونی به کرامت انسانی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: توجه جدی به آزادی و استقلال می‌تواند در استمرار نظام جمهوری اسلامی نقش اصلی را ایفا نماید.

همچنین خاطره گویی همرزمان شهید رستگاری از برنامه‌های جانبی در این یادواره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات