مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دلیجان خبر داد

برگزاری یادوراه شهدای مدافع حرم در دلیجان

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دلیجان گفت: شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم هستند چراکه به شکل غریبانه‌ای در غربت به شهادت می‌رسند و پیکر پاکشان نیز غریبانه تشییع و تدفین می‌شود به منظور زنده نگه داشتن یاد این شهدا یادواره شهدای مدافع حرم استان در دلیجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۳۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

بسیجی علی قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری یادواره شه دای مدافع حرم در دلیجان خبر داد و اظهار داشت: شاهد مظلومیت در تکریم شهدای مدافع حرم هستیم شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم هستند چراکه به شکل غریبانه‌ای در غربت به شهادت می‌رسند و پیکر پاکشان نیز غریبانه تشییع و تدفین می‌شود.

وی افزود: شهدای مدافع حرم در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیده‌اند بنابراین از هر ملیتی هستند باید مقام آن‌ها ارج نهاده شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: شهرستان دلیجان نه شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون را تقدیم راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) کرده که از سوی ستاد مردمی یادواره شهدای مدافع حرم برای تمام شهدای مدافع حرم استان مرکزی یادواره‌ای در این شهرستان برگزار خواهد شد.

قنبری با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم گفت: درحقیقت برگزاری یادواره‌ها فرصتی برای تبیین مسیری است که شهدا در آن گام نهادند از این‌رو آشنا کردن جوانان، انتقال تفکر و اندیشه‌های اسلامی و انقلابی شهدای مدافع حرم به نسل جوان، وظیفه دینی، اسلامی، شرعی و ملی است.

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای مدافع حرم در دلیجان روز شنبه با حضور مردم و خانواده شهدا و با سخنرانی فرمانده سپاه رو‌ الله و مداحی حاج امیر عباسی در مسجد حضرت جواد الائمه(ع) پس از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات