خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)؛

آمریکا ستیزی حضرت امام(ره) ریشه قرآنی دارد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی حضرت امام(ره) ریشه در آیات نورانی قرآن دارد.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۳۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با گرامیداشت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ابراز کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی دقیقا از آموزه های قرآنی برای آمریکا که شیطان بزرگ است استفاده نمودند.

وی با بیان اینکه در سوره یاسین به واژه دشمن آشکارا اشاره شده است، افزود: نمونه بارز دشمن آشکار امروز آمریکا می باشد.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع) تاکید کرد: در این مورد امام راحل بحث تولی و تبری را بصورت عملی خواستار شدند که در زمان ما تعبیر ناب شیطان بزرگ را برای آمریکا بکار می برند تا بعضی ها بداند عوام فریبی آمریکا همیشگی خواهد بود و نباید هیچگاه به او اعتماد نمود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که گفتند " آمریکا شیطان بزرگ است"بیان داشت: ایشان مسیر را برای مسلمین مشخص نموده تا بدانند آمریکا تا ابد آمریکاست همانطور که شیطان تا ابد عدو مبین است برای مسلمانان و آمریکا خط سیر ظاهری و سوری شیطان است که امروزه در دنیا از جاهلیت بعضی از مردم سوء استفاده می کنند و حکومت شهوت و غضب خود را پیگیری می نمایند و به لطایف الحیل گوناکون در مسیر رشد جامعه اسلامی سنگ اندازی میکنند؛ بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد می کنند و بویژه چهره مصلح شیعیان را خراب کنند که نمونه این اختلافات را در کشور های اطراف شاهد هستیم.

کمالی در پایان افزود: به لطف الهی در سرتاسر دنیا گروههای جهادی و مقاومت، پیام روشن امام را گرفتند و فعالیت های انقلابی خود را در دنیا با هدف مبارزه با ایادی آمریکایی ادامه می دهند تا آمریکا را که دشمن انسانهای صالح است، به زانو در آورند.


ارسال نظرات