خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

مجلس خبرگان رهبری به دور از جنجال های تبلیعاتی تشکیل شد

امام جمعه کنگاور گفت: همه متوجه شدند که جنجال های تبلیغاتی و جوسازی هایی که از طرف مخالفین جمهوری اسلامی ،هیچ تاثیری بر روند آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری نداشت.
کد خبر: ۸۶۸۴۲۶۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با اشاره به بازگشایی مجلس دهم هم‌ زمان با روز مجلس، اظهارداشت: در این روز مهم، منتخبان مردم به عنوان نمایندگان مردم قدرشناس ایران کار خود را آغاز می‌کنند.

امام جمعه کنگاور گفت: نمایندگان باید خدمت به مردم را از اولویت‌های اول و آخر خودشان بدانند و در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری در هفته‌ اخیر و جایگاه مهم و تاثیرگذاری این مجلس در کشور تاکیدکرد: نباید از اهمیت و جایگاه آن در کشور غافل شد.

حجت الاسلام ایوبی شروع به کار مجلس خبرگان رهبری و تشکیل هیئت رئیسه را در آرامش کامل و رضایت همه اعضا دانست و گفت: خوشبختانه همه متوجه شدند که جنجال های تبلیغاتی و جوسازی هایی که از طرف عموما مخالفین جمهوری اسلامی صورت می گرفت ،هیچ تاثیری بر روند عملکرد مجلس خبرگان نداشت.

وی به نقش مجلس در تصویب قوانین و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون در کشور اشاره‌ داشت و بیان‌ کرد: از سوی مردم، فرصت بزرگی برای خدمت در اختیار نمایندگان ملت قرار گرفته و نمایندگان نیز باید صداقت در عمل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به جوانان گفت: مراقب آفت‌های زندگی امروز نظیر اعتیاد و دخانیات باشید چراکه این معضلات، بزرگ‌ترین آسیب را به زندگی، آینده‌ و خانواده ‌شما وارد می‌کند.

حجت الاسلام ایوبی، از آسیب و معضل شوم اعتیاد به عنوان توطئه دشمنان برای آلوده کردن نسل پرتوان جامعه ایران اسلامی یاد و تصریح‌کرد: دشمن با دنبال کردن این هدف شوم خود قصد دارد تا کشور ایران نسلی خموده و گرفتار داشته باشد، بنابراین خانواده‌ها می توانند با هوشیاری و دقت جلوی این مشکلات و گرفتاری‌ها بگیرند.

ارسال نظرات