خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان؛

مسئولین طرز فکر خود را تغییر دهند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت:رکن اصلی حرکت انقلابی امام خمینی(ره) روشن سازی و تحریک مردم به مباحث دینی و اسلامی بود.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۰۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ، حسن مهاجر نیشابوری در گفتگو با خبرنگار بسیج ,اظهار کرد:مهمترین رکن حضرت امام خمینی(ره) بعد از حرکت انقلابی خود ,آگاه سازی و تحریک مردم به شرایط موجود و روی آوردن به مباحث دینی و اسلامی بود.

وی اسلام انقلابی را بر مبنای رشته ها واصول دینی ,قرآن ,سنت و اجماع علما خواند و گفت:تا زمانی که انقلاب ما بر اساس این اصول حرکت کند قطعا در مسیر آرمانهای امام گام برداشته ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه افزود :اگر مسولین بخواهند طرز تفکر خود را به سمت جوامع غربی شکل دهند و در مقابل خواسته های آنها لبخند به لب نهانند و دست دوستی دهند طبیعتا باید از آن اصول ،اعتقادات و فرهنگ آنها تبعیت کنیم و این چیزی نیست که باعث عزت ما شود.

نیشابوری با اشاره به این نکته که بعضی از کشورها در تلاش هستند تا با ما دست دوستی دهند و ارتباط برقرار کنند ,بیان داشت:با دید باز باید ببینیم و نگذاریم این ارتباط ها شکل بگیرد چون باعث ذلت ما خواهد شد لذا در این روابط ما باید به روی این ملت ها تأثیرگذار باشیم و فرهنگ , آداب و آرمانهای دینی خود را به آنها تحمیل کنیم.

وی در بحث اهمیت و اولویت استکبارستیزی و عدم اعتماد مردم به آمریکا و ابداع واژه شیطان بزرگ ,اذعان کرد:همانطور که در قرآن کریم آماده است شیطان در ذات خود دشمنی با کسانی دارد که مؤمن و مخلص هستند ودر تلاش است تا بتواند در وجودشان نفوذ کند لذا آمریکا به عنوان شیطان بزرگ دشمن قسم خورده ماست و دست رفاقت نخواهد داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان طرح های اجرایی از سمت آمریکا را در قالب دوست محوری برای رسیدن به اهداف خود دانست و خاطرنشان کرد:دشمنی ما با آمریکا تا زمانی که دست از سلطه به جامعه اسلامی و اعتقادات ما برندارد و اسلام را به عنوان یک دین نشناسد ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها