خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد؛

ساخت تله فیلم این خانه پلاک ندارد در راستای اجلاسیه 4000شهید استان گلستان

تله فیلم این خانه پلاک نداردبه کارگردانی مهدی ناظریان تهیه کننده و کارگردان سیمای مرکز گلستان ودر راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان به سفارش سپاه نینوا گلستان در حال تصویربرداری می باشد.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۷۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
  به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان , سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا و هیئت همراه و مدیر کل صدا وسیما از پشت صحنه تله فیلم این خانه پلاک ندارد دیدن کردند.
 این تله فیلم به کارگردانی مهدی ناظریان تهیه کننده و کارگردان سیمای مرکز گلستان و به سفارش سپاه نینوا گلستان به منظور اجلاسیه 4000 شهید استان در حال تصویربرداری می باشد.
ناظریان کارگردان این تله فیلم اشاره ای به داستان این فیلم کرد و گفت:موضوع این تله فیلم که 90 دقیقه است روایتی از زندگی یک خانواده متوسط شهری است که در شهرستان گرگان زندگی می کنند که فرزند دومشان در سال های دفاع مقدس در جبهه جنگ مفقود الاثر شده و امروز که کل خانواده دور هم جمع شده اند و این زمانی است که مادربزرگ این خانواده که مادر این فرزند شهید است ,از سفر کربلا برمیگردد و رسیدنش همزمان با بازگشت پسر مفقودالاثرش محمد بعد از 26 سال است.
 عبدالله حسینی مدیرکل صدا و سیمای گلستان نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج ,اذعان کرد:در آذر ماه امسال اجلاسیه 4000 شهید را داریم که طبق تفاهمی که با سپاه نینوا کرده ایم قرار است در کمیته رسانه دو تله فیلم ,یک سریال و دو کار مستند تا زمان اجلاسیه کار شود.
 وی افزود:اولین تله فیلم تصویر برداریش تا هفته آینده به اتمام می رسد که انشاالله از اواخر ماه کار تصویربرداری سریال کلید می خورد .مدیر کل صداو سیمای گلستان تأثیر این گونه فیلم هارا که نشان از فرهنگ ایثار و شهادت دارد در خور مردم دانست و گفت:در این راستا تلاش میکنیم که انشاالله شهدا از ما راضی و ما را در این راه یاری دهند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها