خبرهای داغ:
سرمربی صالحین حوزه خواهران حضرت خدیجه (س) پاوه:

حجاب دارای دو بعد ظاهری و باطنی است

سرمربی صالحین حوزه خواهران حضرت خدیجه (س)شهرستان پاوه گفت: اسلام محتوای اصلی حجاب را که به مرور کم رنگ شده بود را پررنگ و به عنوان یک ادب اخلاقی معرفی نمود .حجاب دارای دو بعد ظاهری و باطنی است که بعد ظاهری شامل پوشش ظاهری و بعد باطنی پرهیز تمام اعضاء از گناه می باشد.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۴۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه،نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور فرماندهان پایگاهها ،سرمربی و مربیان و سرگروههای صالحین در سالن اجتماعات حوزه خواهران به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه،نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور فرماندهان پایگاهها ،سرمربی و مربیان و سرگروههای صالحین در سالن اجتماعات حوزه خواهران  حضرت خدیجه (س)شهرستان پاوه برگزار گردید.

در این مراسم خانم اسعدی سرمربی صالحین حوزه شهری حوزه به وجود حجاب از قبل از اسلام اشاره کرد و گفت:اسلام محتوای اصلی حجاب را که به مرور کم رنگ شده بود را پررنگ و به عنوان یک ادب اخلاقی معرفی نمود .حجاب دارای دو بعد ظاهری و باطنی است که بعد ظاهری شامل پوشش ظاهری و بعد باطنی پرهیز تمام اعضاء از گناه می باشد.

وی حفظ شرم و حیا را مانند پوشاندن مو و بدن جزیی از حجاب دانست و همچنین با اشاره به واجب بودن حفظ شرم وم حیا افزود: حجاب باعث آرامش روحی و روانی انسان ها شده تا بتوانند در فضایی آرام در کنار یکدیگر زندگی کنند.

وی در پایان  با اشاره به ضرورت انس با  قرآن کریم  و خواندن  نمازگفت: یاد خداوند موجب آرامش و راحتی انسان ها می باشد و حجاب فکرو روح انسان را پرورش می دهد و او را به عزت و احترام می رساند. حضرت خدیجه (س)شهرستان پاوه برگزار گردید.

ارسال نظرات