خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه گیلانغرب:

توجه به امر خودکفایی، راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه گیلانغرب گفت: توجه به امر خودکفایی و اتکا به داخل ،راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی و تقابل با جنگ خصمانه اقتصادی دشمن است.
کد خبر: ۸۶۸۵۷۶۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه گیلانغرب  در نشست نهضت روشنگری بسیجیان  گورسفید که به همت حوزه حضرت موسی بن جعفر .ع.  برگزار شده بود اظهار داشت :توجه به امر خودکفایی و اتکا به داخل ،راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی و تقابل با جنگ اقتصادی دشمن است.

 

سرگرد محمد جواد نجفی افزود: امروز تنها عاملی که باعث شده در مقابل دشمن کم بیاوریم مسائل اقتصادی است وبه راحتی کشورمان را تحریم می کنند  چرا که دشمن از لحاظ نظامی  نظر به اینکه از اعتقادات و توان معنوی و ایمان فرزندان این ملت واهمه دارد ،جرات حمله به کشورمان را ندارد.

 

وی  موضوع اعتقاد و حمایت از تولیدات داخلی و حرکت در مسیر رویه خود کفایی را یاد اور شد و گفت: نشان ندادن رغبت به خرید اجناس خارجی  وپیشرفت درزمینه دانش بنیان  وعدم توجه و اتکای  به خارج وتوجه جدی به توان داخلی ومدل بومی کشوراز جمله فاکتور های مهم جهت پیشرفت در زمینه اقتصادمقاومتی می باشد .

 

نجفی ابراز داشت : جنگ امروز دشمن جنگ نرم اعتقادی و البته اقتصادی است و از این رو تقویت پایه های خودکفایی و اعتقاد به فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه جایگاه اقتصادی کشور را  تثبیت میکند بلکه ما را از وابستگی های خارجی بی نیاز میسازد.

ارسال نظرات