خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اسلام آبادغرب:

مطالعه زندگی امام خمینی(ره) دارای پندها و عبرت‏های فراوانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب افزود: مطالعه مقاطع مختلف زندگی امام خمینی(ره) دارای درس‏ها، پندها و عبرت‏های فراوانی است که می‏تواند مورد استفاده همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۷۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

حجت‏ الاسلام والمسلمین حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب با تأکید بر اینکه سیره امام راحل در جامعه باید بیشتر تبیین شود، گفت: امروز آزادگان جهان از خمینی ایران الگوبرداری می‏کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب افزود: مطالعه مقاطع مختلف زندگی امام خمینی(ره) دارای درس‏ها، پندها و عبرت‏های فراوانی است که می‏تواند مورد استفاده همگان قرار گیرد.

وی افزود: با گذشت 27 سال از رحلت امام، باید در عمل نشان دهیم از آن وجود مقدس، آرمان‏های ایشان و مکتبی که پایه‏ گذاری کرده‏ اند، فاصله نگرفته‏ ایم. امام راحل به راستی ملت ایران را از زیر یوغ استکبار بیرون کشید و در حالی که همه اسیر فکری و جسمی بوده و منابع کشورمان به یغما می‏رفت، ما را نجات داد و به ایرانیان آزادی بخشید و به تعبیر یکی از بزرگان دین، «اگر تمام عمرمان را شکرگزاری کنیم، حتی شکر یک لحظه از نعمت وجود امام راحل را نمی‏توانیم به جای آوریم».

حسینی تبار ادامه داد: انسان‏ها با تجهیز خود به سلاح علم و جهاد می‏توانند تمام قله‏های افتخار را فتح کنند و این دو مقوله در وجود امام راحل جمع شده بود و نمود عینی داشت. امام خمینی(ره) از علمای تراز اول تمام اعصار هستند؛ به طوری که امروز اساتید حوزه‏ های علمیه کتاب‏های ایشان را به عنوان منبع اصلی درسی خود بر می‏ گزینند و روز به روز سیره و تفکر معظم‏ له در جهان بیشتر تجلی می‏ یابد.

حجت الاسلام حسینی تبار گفت: امام خمینی(ره) از دوران جوانی، جهاد اکبر و مبارزه با نفس داشتند و پس از نقش‏ آفرینی در پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی، جهاد با دشمنان، شیاطین و استکبار جهانی را در پیش گرفتند و در تمامی مراحل زندگی کوچک‏ترین خطایی از امام راحل سر نزده است؛ چراکه در غیر اینصورت، به این مقام و متحول کردن دنیا نائل نمی‏ شدند و پس از 27 سال از رحلتشان، در قلب‏های آحاد ملت و آزادگان جهان جای نداشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب ابراز امیدواری کرد که آحاد مردم باید سیره امام راحل را به عنوان شیوه و راه زندگی سرمشق قرار داده و از آن در امور مختلف فردی و اجتماعی بهره گیرند.


ارسال نظرات