خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه:

نهضت بی نظیر امام خمینی (ره) منشاء بیداری اسلامی ملت هاست

کد خبر: ۸۶۸۶۰۲۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه گفت: نهضت بی نظیر امام(ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب منشاء بیداری اسلامی ملت هاست.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه وصیت نامه امام خمینی (ره) در برنامه های 14 و 15 خرداد مورد غفلت قرار گرفته و لازم است امسال سخنرانان مراسم ها به طور ویژه به آن بپردازند.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی افزود: نسل سوم انقلاب حضور امام خمینی (ره) را درک نکرده و لازم است ابعاد شخصیتی و سیره عملی این رهبر بزرگ برای جوانان بازگو شود.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی معنوی و مادی دانست زیرا تحول دل ها به سمت خدا و با راهنمایی آن مرجع عزیز است و بیداری ملت های اسلامی به دنبال داشته است.

یوسفی با بیان اینکه امام راحل پانزده خرداد را مبداء جنبش دانستند، به تبیین رویداد پانزده خرداد سال 1342 از دیدگاه ایشان پرداخت و گفت: امام(ره) فرمودند پانزده خرداد برای اسلام بود، به اسم اسلام بود و به مبدئیت اسلام و راهنمایی روحانیت شروع شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: نهضت بی نظیر حضرت امام(ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب منشاء بیداری اسلامی ملت هاست.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: امام(ره) با توکل به خداوند و نگاه به افق جهانی، نهضت الهی خویش را آغاز کرد و امروز دوست و دشمن به جهانی شدن قیام آن مرد الهی اذعان دارند.

این مسئول گفت: تبیین و انتقال اندیشه های امام خمینی(ره) به نسل جوان جامعه ضروری است واین مهم در تحول و شکوفایی فرهنگی و اجتماعی جامعه موثر است و اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و جهان مدیون تبعیت از اندیشه های بلند امام راحل است.

یوسفی خاطر نشان کرد: هم اکنون نسل جوان، ظرفیت و پشتوانه عظیمی برای طرح های علمی و تحقیقاتی کشور محسوب می شود که باید در دامان اندیشه های امام راحل پرورش یابند.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه یاد و نام امام راحل به نظام و انقلاب اسلامی عظمت، عزت و سربلندی بخشیده است، گفت: بکارگیری افکار رهبر کبیر انقلاب در افزایش اقتدار کشور موثر است.
ارسال نظرات