خبرهای داغ:

برگزاری دوره تربیت و تعالی حوزه حضرت فاطمه (س) اسلام آبادغرب

نشست تربیت وتعالی حوزه ای ، حوزه حضرت فاطمه (س) با حضور شعبات نمایندگی حوزه ، مسئولین نظارت و تایید صلاحیت پایگاه ها ، فرمانده و شورا حوزه و فرمانده هان پایگاه ها و با سخنرانی خواهر جمشیدی ، از اساتید حوزه علمیه خواهران در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه اسلام آباد غرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۲۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، در این مراسم خواهر جمشیدی اظهار کرد: هر جامعه ای برای شکل گیری و رشد اجتماعی نیازمند الگوهای متعدد رفتاری در سطوح مختلف است بر همین اساس نهادهای اثر گذار فرهنگی مثل: خانواده ،بسیج با توجه به الگوهای خاص از جمله سبک زندگی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یا سیره شهدا می توانند نقش مهم و اساسی را ایفا کنند.

وی در ادامه  گفت : مقام معظم رهبری(مدظله العالی):بسیجی واقعی امام علی(ع) است که تمام زندگیش را وقف اسلام کرد.

سمیه جمشیدی خاطر نشان کرد: در سبک زندگی اسلامی،نقش خانواده به عنوان مهم ترین کانون پرورش فضایل انسانی در شکل گیری سبک زندگی فرزندان بسیار حائز اهمیت است حتی کوچکترین رفتار مثل: آداب غذا خوردن،خوابیدن و.....از خانواده نشات می گیرد.

اگر ما بخواهیم خانواده ،فرد و جامعه را به یک هرم تشبیه کنیم ،خانواده در راس این هرم قرار دارد و آنچه که این مثلث را از خطر نابودی و فروپاشی نجات می دهد چنگ زدن به ریسمان معنویت و علاوه بر آن رفتار درست زن و شوهر و فرزندان با یکدیگر پایه های این هرم را استحکام می بخشد و به جامعه هم آرامش می دهد.

یکی از کلیدهای اصلی ورود به یک خانه رویایی،رعایت احترام است حتی در مواقع خشم و عصبانیت به همین صورت هم بچه ها می آموزند تا احترام والدین را نگه دارند.



ارسال نظرات