در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت

غبارروبی بیت تاریخی حضرت امام(ره) در خمین

بیت تاریخی حضرت امام (ره) در خمین در آستانه بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط مسئولین این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۵۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، بیت تاریخی حضرت امام (ره) در شهرستان خمین در آستانه بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط مسئولین این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم جمعی از مسئولین نظامی، انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و عاشقان ولایت با حضور در منزل قدیمی امام راحل ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، این مکان را برای برگزاری مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پذیرایی از دوستداران و میهمانان امام راحل آماده کردند.

امام خمینی(ره) تمام کننده نعمت بر ملت ایران بود پیروی از سیره حضرت امام‌خمینی(ره) می‌تواند حرکت در مسیری را ترسیم کند که امام راحل به ملت مسلمان نشان دادند و برای حفظ این مسیر جوانان این سرزمین جان خود را نثار کردند.

حضرت امام خمینی(ره) براساس آموزه‌های الهی و اسلام ناب محمدی(ص) توانست انقلابی را در عالم به وجود آورد که موجب دگرگونی معادلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و معنوی دنیا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات