خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب:

همه باید مراقب نفوذ دشمن باشیم/رسالت امروز تاسی از ولایت و صیانت از آرمان های انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفت: امروز برخی ساده لوحانه، تعهد به آرمان های شهدا و انقلاب را کمرنگ کرده و درصدد ارتباط با غرب هستند لذا همه باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و خطر آنرا نادیده نگیریم.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۲۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی درآیین گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام اسماعیل شعله ور و 150شهید دهستان گورسفید اظهار داشت : بی شک ،تأسی به شهدا ضامن استمرار ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ملت ایران با تأسی به ولایت همواره در مسیر تداوم جمهوری اسلامی ثابت قدم تلاش کرده و گام بر‌می‌دارد.
وی با عنوان این مطلب که شهادت گذشتن از همه  تعلقات دنیوی است  ابراز داشت:هدف از برگزاری این یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از رشادت‌های آنها است و ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و تداوم انقلاب با پاسداشت یاد و خاطره شهدا امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام تیشه کنی  شهادت را مرگ پر افتخار عنوان کرد و گفت : بسیاری از مرگها  هم تاسف بار و هم ملامت خیزند چرا که در پس انها معنویتی  معزز هویدا نیست و بی شک شهادت مرگی با افتخار  است چرا که سالهای سال آن و مقام رفیعش به عنوان مقوله ای مباهات امیز قلمداد می شود .

مسئول  حوزه نماینده ولی فقیه سپاه گیلان غرب بر ضرورت حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب  تاکید کرد و اظهار داشت امروز در شرایطی هستیم که دشمن سعی در کند کردن نوک پیکان حساسیتهای دینی ، اخلاقی و انقلابی جوانان  ما را دارد و در راه این هدف خود تعدادی از ساده لوحان  خود فریفته  داخلی را همراه خود کرده  تا حساسیتهای انقلابی را کمرنگ جلوه دهند.

 

حجت الاسلام تیشه کنی  با گرامی داشت یاد و خاطره 750 شهید گیلانغرب و خصوصا یاد شهید اسماعیل و فیاد شعله ور و 150 شهید دهستان گورسفید  تاکید کرد : باید حافظ دستاوردهای شهدای عزیزان باشیم، چراکه تمام عزت، افتخار و سرافرازی ایران اسلامی، مرهون فداکاری و ایثار شهداست و امروز ما باید با تاسی از فرهنگ جهاد و شهادت ،راه پر افتخار ولایت مداری و صیانت از ارمانهای انقلاب را در سرلوحه کار خود داشته باشیم .

 درادامه این مراسم معنوی دو نفر از هنرمندان شاعر این دهستان اشعار ایینی و انقلابی درخوری را با زبان کردی در جمع حضار شرکت کننده در یادواره قرائت کردند .

این مراسم معنوی به همت سپاه و بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب برگزار شده بود .

 شهرستان گیلان غرب با بیش از 60 هزار نفر جمعیت ، تعداد 750 شهید والامقام را  در دوران دفاع مقدس تقدیم ارمانهای انقلاب نموده است .

ارسال نظرات