خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان ؛

امام (ره) اعتقادی به رابطه با امریکا نداشت/ بعضی بدنبال تحریف اندیشه های سیاسی و انقلابی امام خمینی هستند

حجت الاسلام حاجی نجفی : امام خمینی (ره) بعد از ائمه معصومین (ع) توانست خدماتی شایانی را برای اسلام انجام دهد.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۲۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام غفور حاجی نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان در جمع هادیان سیاسی سپاه گرگان اظهارکرد :امام خمینی (ره) بعد از ائمه معصومین (ع) توانست خدماتی شایانی را برای اسلام انجام دهد.
وی درادامه افزود : در اندیشه های امام خمینی استکبار ستیزی موج می زد و ایشان توانست با انقلاب اسلامی که با توفیقات الهی حاصل شد هیمنه قدرتهای شرق و غرب عالم را در هم بشکند و ندای مظلومان را به جهانیان برساند.
حاجی نجفی ادامه داد : در اندیشه های امام (ره) اسلام مبتنی بر دستورات الهی قرار داشت نه اسلامی که هر روز به دست ایادی کفر دچار تغییرات بشود و امام معتقد بر اسلام ناب محمدی بود و اسلام امریکایی نه تنها ایشان آن را نفی می کردند بلکه با آن نیز مبارزه می کردند و در وصیت نامه ایشان به این موضوع نیز اشاره شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان خاطر نشان کرد : امام (ره) اعتقادی به رابطه با امریکا نداشت و این رابطه از نظر امام (ره) مردود و منجر به شکست بود همانطور که در اندیشه های امام خامنه ای هم این رابطه مردودمی باشد و در بیاناتی که از این مرد بزرگ (امام خمینی ) در صحیفه نور به جا مانده است بر این نکته تاکید شده است که رابطه ما با امریکا رابطه گرگ و میش است و از امریکا به شیطان بزرگ یاد می کنند.
وی اذعان کرد : بعضی ها با خاطره گویی به دنبال بیان کردن رابطه با امریکا از نظر امام(ره) هستند که این موضوع صحت ندارد و این افراد به دنبال تحریف اندیشه های سیاسی و انقلابی این شخصیت بزرگوار هستند.
حاجی نجفی همچنین با اشاره به ساده زیستی امام (ره) و تاکید ایشان برای رسیدگی به امور مستضعفین گفت : در اندیشه ها و آرا امام راحل اشرافی گری  و کاخ نشینی مذمت شده است و ایشان اعتقاد به این داشتند که مسئولان  نظام خودشان را تافته جدا بافته از مردم ندانند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان در پایان ابراز داشت : همانطور که امام خمینی (ره) از جبهه مقاومت اسلامی و گروه های مقاومت حمایت می کردند امروز این حمایت مانند امام توسط خلف صالح ایشان امام خامنه ای در حال انجام است و اندیشه های امام (ره) و مدیریت برجسته وی در شخصیت رهبر معظم انقلاب بروز و ظهور یافته و دارد و ایشان (امام خامنه ای ) نیز توانسته اند انقلاب اسلامی را با مدیریت صحیح خود در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب، پاسداری و حفاظت کنند و امید است که پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی با دستان با کفایت ایشان به صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی (عج) برسد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها