خبرهای داغ:

720 زائر از شهرهای غرب استان کرمانشاه راهی مرقد امام راحل شدند

برای شرکت در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) کاروان های زیارتی مرقد مطهر امام راحل متشکل از 720 تن از زائران شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب روز پنجشنبه با بدرقه مسوولان محلی راهی تهران شدند.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۷۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، کاروان زیارتی حرم امام راحل با بدرقه فرمانداران، مسوولان دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این شهرستان ها به مقصد تهران حرکت کردند تا بار دیگر با شرکت در برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، پیوند دیرینه خود با امام امت را تجدید کنند.

* حضور 150 زائر قصرشیرین در برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) در حرم مطهر
آیین بدرقه کاروان زائران حرم امام خمینی (ره) قصرشیرین با حضور مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان از مقابل ناحیه مقاومت بسیج تا میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: برای شرکت در ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) 150 تن از زائران خواهر و برادر این شهرستان راهی مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شدند.
مرادعلی تاتار در حاشیه مراسم بدرقه کاروان زیارتی امام راحل افزود: این زایران با استفاده از سه دستگاه اتوبوس راهی مرقد مطهر امام شدند.
وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر حاضر است و ما وظیفه داریم که نسل جوان را با تفکر و اندیشه های ناب ایشان آشنا کنیم.
وی از برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مسوولان و مردم تا ساعاتی دیگر دراین شهرستان مرزی خبر داد.

* اعزام 320 زائر سرپل ذهابی برای شرکت در ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام
فرماندار سرپل ذهاب نیز از اعزام 320 تن از زائران خواهر و برادر این شهرستان در روز پنجشنبه برای شرکت در ویژه های برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر خبر داد.
جهانبخش حیدری افزود: این زائران با استفاده از چند دستگاه اتوبوس و خودروی سواری به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: این کاروان ها صبح امروز با برگزاری آیینی در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان از سرپل ذهاب به سمت مرقد امام حرکت کردند.
وی افزود: اندیشه و دیدگاه امام راحل باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی در جامعه ترویج و نهادینه شود.
وی بیان کرد: هرچه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، مقام و ارزش امام خمینی (ره) در جهان بیشتر نمود پیدا می کند چون انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشوراست.

* اعزام 250 زایر گیلانغربی برای شرکت در برنامه های سالگرد ارتحال امام
فرماندار گیلانغرب نیز از اعزام 250 نفر از زائران مشتاق این شهرستان متشکل از خواهران و برادران با پنج دستگاه اتوبوس برای شرکت در ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام راحل به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.
کرم محمدی افزود: به همراه این کاروان نیز علاوه بر گروه امدادی و پزشکی چند روحانی نیز برای برپایی اقامه نماز جماعت و آموزش احکام اعزام شده است.
رییس ستاد هماهنگی برنامه های ارتحال امام گیلانغرب در ادامه از برگزاری همایش حقیقت همیشه زنده در سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی با حضور مسوولان در این شهرستان خبر داد.
ارسال نظرات