اعزام 600 زائر به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) از حوزه بسیج شهید چمران؛

حضرت امام(ره) عزت از دست رفته مسلمانان را احیا کرد

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج شهید چمران ناحیه اراک گفت: حضرت امام(ره) با شکل‌دهی و رهبری انقلاب اسلامی تمام اندیشمندان و تئورسین‌های دنیا را انگشت به دهان گذاشت و معادلات سیاسی انان را بر هم ریخت و عزت از دست رفته مسلمانان را احیا کرد.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۵۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج شهید چمران ناحیه اراک با اشاره به تعداد زائران اعزامی از سطح این حوزه به مراسم ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: تعداد 600 زائر از حوزه بسیج شهید چمران برای حضور در بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) عازم حرم معمار کبیر انقلاب اسلامی می‌شوند.

وی افزود: امام راحل انسانی کامل بود که با معرفت و شناخت عمیق از دنیا و پیرامون خود عارفانه مسایل را موشکافی کرده و بر اساس آن سخن می‌گفت.

جیریایی با تاکید بر رهنمودهای امام خمینی(ره) و مدیریت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در برملا ساختن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگرانی است که لحظه‌ای از مسیر ولایت جدا نشده‌اند و در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند.

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج شهید چرمان ناحیه بسیج اراک تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی با خصوصیات بارز اخلاقی، معنوی بود که در عین حال در امور سیاسی نیز آگاهی و بصیرتی نافذ داشتند.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) در جامعه و برای نسل آینده ترویج و گسترش یابد چراکه تا روزی که حاکمیت اسلامی و ولایت فقیه در جامعه اسلامی وجود دارد، هجمه‌های دشمنان اسلام استمرار خواهد یافت، بنابراین باید در مسیر درست حرکت کنیم و از هجمه‌ها غفلت نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات