خبرهای داغ:
نماینده مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی ؛

عالی ترین مصداق عمل صالح خدمت به خلق خدا است

نماینده مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی گفت :خدمت به مردم عالی ترین مصداق عمل صالح برای ماندگاری و محبوبیت در دلهاست.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۶۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت الاسلام حسینی خراسانی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد:در قرآن کریم قانونی وجود دارد که تاریخی,جاودانه و همگانی است.
وی افزود:در آیات پایانی سوره ابراهیم خداوند به این موضوع اشاره دارد که هرکس به خدا ایمان بیاورد و عمل شایسته انجام دهد خداوند محبت او را در تمام دلها قرار دهد و این به این معناست که این سنت پروردگار توسط ما,شما و همه مسئولین باید اجرا شود.
نماینده مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی ادامه داد:اگر می خواهیم ماندگار و محبوب دلها شویم باید به مردم خدمت کنیم زیرا عالی ترین مصداق عمل صالح خدمت به خلق خدا است.
 
حجت الاسلام خراسانی تصریح کرد:اگر در طول تاریخ مردان بزرگ فراموش نشده اند و دو دلها جاودانه مانده اند به دلیل ایمان خالص آنان به خداوند و عمل صالح آنان یعنی خدمت گزاری به مردم و دین خدا بوده که منشأ خیر و اثر بخش شده است.
وی با اشاره به وجود پیامبران و امامان و نیاز بشر به آنان احضار داشت:حیات بشر و نیاز آن به پیامبر مانند نیاز انسان به اکسیژن و آب است و اگر همه قدرت های شیطانی پشت به پشت هم علیه پیامبر تبلیغ کنند که ایشان در تاریخ فراموش شوند هرگز نخواهند توانست.
نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی با اشاره به بنیان گذار کبیر انقلاب خاطر نشان کرد: بعداز 27سال از ارتحال امام(ره) مردم به حضور پرشکوه در سالروز رحلت ایشان دارند و اگر ده ها سال هم بگذرد حضور مردم باشکوه تر خواهد بود زیرا این انقلاب و نظام رنگ خدایی داشته و متصل به اسلام است.
وی اضافه کرد:انقلاب های زیادی در دنیا صورت گرفته و مهم ترین انقلاب در زمان انقلاب ما,انقلاب مسلم مصر بود ولی آنان آرزو به دل ماندند تا سالگرد انقلاب خود را جشن بگیرند در صورتی که ملت ما 38مین سالگرد انقلاب را در اوج عزت و سرافرازی جشن گرفتند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی بیان کرد:باید بکوشیم رد خدایی این انقلاب را که همانا عمل صالح و ایمان به خداست حفظ کرده و همه باهم برای هم و در کنار هم این انقلاب را پیش ببریم.
حجت الاسلام حسینی خراسانی پیام امام را در حال حاضر برای هم و در کنار هم در مسیر رهبری و خدمت به انقلاب برشمرد و افزود:خدارا شکر مردم ما امام راحل را خوب شناخته اند و از او قدردانی کردند و ان شاالله پشت سر مقام معظم رهبری مسیر امام را ادامه دهند و انقلاب را به قله پیشرفت نزدیک و عدالت را جاری سازند.
وی پیام مردم به امام راحل را اینگونه تفسیر کرد و گفت:مردم با حضور خود در مراسم ارتحال امام می گویند:امام ما هرگز تورا فراموش نخواهیم کرد و از انقلاب و اندیشه های تو حمایت کرده و قدرت مندانه و سرافرازانه راه تورا ادامه خواهیم داد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی تصریح کرد:پیام دیگر مردم این است که اگر 27مین سالگرد ارتحال امان را گرامی می داریم در عین حال رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری را پاس داشته و یک صدا فریاد می زنیم:لبیک یا خامنه ای.
وی در آخر خطاب به مسئولین گفت:مسئولین از این فرصت آسمانی که خداوند در اختیار آنان قرار داده است برای خدمت خالصانه و جهت رضای خداوند به مردم انجام دهند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار