خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کردکوی ؛

امام خمینی حقیقت زنده جهان است که هیچگاه فراموش نمی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کردکوی گفت:انقلابی ماندن و امامی بودن مهمترین اصلی است که باید در وجود ما حفظ شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۱۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت الاسلام موسی پارسایی در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل (ره)با اشاره به اینکه امام خمینی،پیشوا ،راهنما ومقتدایی کامل بود اظهارداشت:امام خمینی با پایه ریزی انقلاب اسلامی در ایران کاری کرد که مردم دنیا درجهان بیدار شوند به نحوی که امروز بیداری اسلامی درحال صدور به جهانیان است.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام راحل از منظر مقام معظم رهبری افزود:امام خمینی شخصیتی بود که مس وجود ما را به طلا وکیمیا تبدیل کرد اکسیری که وجود ما را سیراب کرد والگویی نمونه درجهان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کردکوی با اشاره به شعار مرگ برآمریکا که امام راحل نیز همواره برآن تاکید داشت تصریح کرد:مرگ بر امریکا یعنی اعوذبالله منی الشیطان الرجیم لذا اگر در عبادت این جمله وکلمه از اذکار حذف شود در ان صورت است که این شعار هم حذف خواهد شد واین امری ناممکن است چرا که به گفته امام خمینی آمریکا شیطان بزرگی است که هر روز با نیرنگهای جدید در صدد تخطئه ونابودی ملتهای اسلامی است واین شعار جدایی ناپذیر ملتهای مسلمان است.

حجت الاسلام پارسایی با اشاره به الگوگیری از گفتار ،رفتار وابعاد شخصیتی امام خمینی اذعان داشت:بی شک تقوا،ساده زیستی،عبادت،دشمن شناسی وایمان امام ابعادی از مهمترین گوشه های زندگی پربرکت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که همواره باید الگوی پیروان وملتهای مسلمان قرار گیرد.

وی با اشاره به  اینکه امام خمینی حقیقت زنده جهان است که هیچگاه قابل فراموشی نیست ابراز داشت:امام خمینی با جاذبه معنوی خود دلهای تشنه را شیفته وجذب خود می نمود تا راه ورسم حق وحقیقت را در جهان به همگان بیاموزد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کردکوی یادآورشد:انقلابی ماندن وامامی بودن مهمترین اصلی است که باید همواره ودر همه حال دروجود ما نمود پیدا کرده وحفظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها