"جبهه مقاومت، جبهه مستحکمی است"

سوریه محور مقاومت و خط مقدم دفاع از ارزش های اسلام است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوا و فضا در سپاه پاسداران سوریه را محور مقاومت دانست و گفت: امروز خط مقدم ما، جبهه مقاومت و جغرافیای مقاومت در مرزهای یمن، عراق، سوریه و نیجریه است.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۳۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام مرادی در یادواره شهدای مدافع حرم استان مرکزی که به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره ) که با مشارکت گردان بسیج روح‌الله، اداره اوقاف و بنیاد شهید شهرستان خمین در جوارامامزاده ابوطالب(ع) برگزار شد بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: پاسداشت یاد و حفظ آرمان‌های شهدا از مصادیق معروف و عمل صالح است.

وی با اشاره به همزمانی یادواره برگزاری یادواره شهدا و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: پیام اصلی مقارن شدن این یادواره با سالگرد رحلت امام(ره) این است که ما عهدی را که با امام راحل بستیم هرگز نخواهیم شکست و آرمان بلند استکبارستیزی که ایشان بنیانگذار آن بود و درس آن را به ما آموخت به صورت مداوم آن درس را مرور کرده و فراموش نخواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوا و فضا در سپاه پاسداران تصریح کرد: امام(ره)غبار از چهره اسلام ناب محمدی زدود، اسلام نابی که در طول تاریخ، حاکمان جور و همه تواریخ زمان تلاش کردند اسلامی خرافی، انحرافی و اسلامی که روح استکبار ستیزی را به ملت‌های دنیا القا کنند.

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به پیام برگزاری یادواره شهدا و حضور مردم در این مراسم معنوی گفت: با برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم این پیام را به دنیا می‌دهیم که کشور ایران مصر، عراق و شام نیست.

وی افزود: امروز خط مقدم ما، جبهه مقاومت و جغرافیای مقاومت در مرزهای یمن، عراق، سوریه، نیجریه و تمام نقاطیاست که انسان‌های مستضعف تحت ستم و سلطه قرار دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوا و فضا در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر ما در هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کردیم که با اراده پولادین از آرمان الهی و آرمانی که ریشه در مکتب عاشورا و فرهنگ مهدویت دارد در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم، در مقابل همه توطئه‌ها به دشمنان نشان می‌دهیم که از نسل سربداران و یوسف‌های بی‌پیراهن هستیم.

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به اندیشه حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام راحل خط بین اسلام ناب و اسلام وهابیت، اسلام ذلت، خفت و شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی را ترسیم کرد و بر ترویج اسلام ناب تاکید کردند، امروز وظیفه ماست که در مقابل اسلام آمریکایی اسلام ناب را توسعه و برای دنیا تبیین سازیم.

وی افزود: امروز نصرت الهی و وعده الهی حق و اجتناب ناپذیر است، چون و چرا ندارد امروز استقرار قرارگاه فرماندهی جبهه مقاومت و تشیع در کاخ خضرا عراق نشان از اقتدار کشور شیعی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوا و فضا در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آرمان دفاع از حریم حضرت زینب کبری(س) و حریم عاشورا در حال تحقق یافتن بوده و به یاری خدا جبهه مقاومت، جبهه مستحکمی است و داعش نتوانسته در رسیدن به اهداف خود موفق گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات