"ولایتمداری، انقلابی‌گری و استکبارستیزی محور برنامه‌های سپاه و بسیج"

ولایت مداری؛ شاخص اصلی انقلابی بودن

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: ولایت مداری؛ شاخص اصلی انقلابی بودن است که سپاه در این مسیر هرگز از هدف والای خویش که ولایت‌مداری و پشتیبانی از ولایت فقیه است، منحرف نمی‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۵۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در ماه مبارک رمضان برای نیروهای سپاه و بسیج در ناحیه اراک اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان تلاش می‌شود تا از فرصت حاصل شده استفاده کرد و در راستای افزایش انس با قرآن گام برداریم.

وی افزود: روزهای زوج نیروهای پایور و رسمی این نهاد مقدس در طرح "نورالمبین" شرکت خواهند کرد و سعی می‌شود تا با تفسیر آیات جهادی به بحث روشنگری این نیروها در زمینه جنگ سخت و جنگ نرم دشمن پرداخته شود، با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن می‌بایست که نیروهای پایور و رسمی نسبت به مباحث روز مجهز شوند تا بتوانند در مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی آگاهی لازم را داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی درصد هستند تا ارزش‌های انقلابی را در جامعه کم‌رنگ و تضعیف کنند، در بحث استحاله فرهنگی که دشمن علیه ملت ایران شکل داده است سپاه مدافع ارزش‌هاست، بنابراین نیروهای سپاه و بسیج در ماه مبارک رمضان به آشنایی و انس هرچه بیشتر با آیات جهادی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام عبدی ادامه داد: حلقات صالحین بسیج زیرمجموعه سپاه هستند و وظیفه تجهیز اعضاء حلقات صالحین به ایات قرآن برعهده این نهاد اسلامی است.

وی افزود: نیروهای انقلابی به عنوان مدافعان حرم از اعتقادات معنوی عظیمی برخوردار هستند و به دفاع از اسلام در خارج از مرزهای کشور پرداخته‌اند از این‌رو توجه ویژه‌ای به بحث تربیتی افراد می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: روزهای فرد مباحث اخلاقی و تجهیز داخلی مورد توجه قرار گرفته تا نیروهای سپاه و بسیج با مکارم اخلاقی و اخلاق حسنه آشنا و تلاش کنند در این زمینه خود را تقویت کنند.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به توجه خاص و ویژه به کلام وحی در ماه رمضان گفت: روزهای پنجشنبه محافل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای نیروهای وظیفه نیز کلاس‌هایی متناسب با نیاز برگزار خواهد شد ولی در عین حال توجه ویژه‌ای به بحث روان‌خوانی و روخوانی کلام وحی شده است، مربیان قرآنی خواهر و برادر در سپاه و پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت حضور خواهند داشت و آنچه را که ابلاغ می‌شود اجرایی خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: در برنامه‌های ویژه این ماه مبارک از حضور روحانیون اعزامی بهره خواهیم گرفت و تمام برنامه‌های بر سه محور ولایتمداری، روحیه انقلابی‌گری و نیز بحث استکبارستیزی دنبال و اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدی در پایان خاطرنشان کرد: قرائت هر روز یک جزء قرآن از سوی نیروها و نیز مراسم شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که در راستای تقویت اخلاق، معنویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به کارگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات