خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرماندهی ناحیه

جلسه شورای جهادی ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد

جلسه شورای جهادی ناحیه بسیج امام حسین(ع) با حضور جانشین فرماندهی ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۸۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه شورای جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) که روز یکشنبه به همت معاونت بسیج سازندگی برگزار شد، محسن کمالی جانشین فرماندهی ناحیه امام حسین(ع) ضمن بیان مطلبی از شهید مرتضی آوینی که" شان انسان در ایمان و هجرت و جهاداست" اظهار داشت: رفتن گروههای جهادی به مناطق محروم و دورافتاده بدون هیچ گونه توقع و چشم داشتی، مصداق بارز ایثار و جهاد است که دولت در این زمینه ضمن الگوگیری و تاثیرپذیری از این اقدامات شایسته بسیجیان، باید در حمایت و پشتیبانی آنها اقدام و عمل نماید.

وی تشکیل این گونه جلسات را به منظور حفظ انسجام، تعامل و همفکری بیشتر گروههای جهادی با معاونت های مرتبط ناحیه لازم و ضروری دانست و افزود: باید با تمام ظرفیت های موجود نسبت به محرومیت زدایی اقدام کرد.

کمالی نسبت به شناسایی مناطق آسیب پذیر قم اشاره و تاکید کرد: در برخی از نقاط، ساختن و مرمت مورد نظر نیست بلکه موضوعات فرهنگی، اعتیاد و.... مدنظر است که باید اولویت بندی نمود.

در ادامه جلسه، حکمت الله میرزایی معاون بسیج سازندگی ناحیه با ارائه گزارشی از اعزام گروههای جهادی ناحیه بخصوص گروه جهادی ربیون در ابتدای سال نو به منطقه دزفول و محرومیت زدایی روستاهای آن منطقه گفت: امسال 80 نفر اردو سهمیه داریم درزمینه اردوهای جهادی که از این تعداد، 60 نفر مربوط به حوزه یک شهید ابراهیمی و 20 نفر مربوط به حوزه 21 می باشد و همچنین بر تشکیل گروههای جهادی در هر حوزه مقاومت تاکید کرد.

سید حسن حسینی نوده معاون روابط عمومی ناحیه نیز در این جلسه موضوع اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب بخصوص برنامه های عملکردی و کاربردی اردوهای جهادی و فرهنگ سازی آن را در جامعه مورد تاکید قرار داد.

در پایان، اعضای گروه جهادی ناحیه، گزارشی از توفیقات، مشکلات و عملکرد خود در زمینه اردوهای برگزار شده ارائه کردند و خواستار پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی مسئولان شدند.


ارسال نظرات