خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خبر داد

اجرای برنامه هایی با محوریت "قرآن" در ناحیه بسیج امام حسین(ع)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) از اجرای برنامه هایی با محوریت قرآن در ماه مبارک رمضان در ناحیه و حوزه های تابعه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۲۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

حجت الاسلام احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: این ماه به تعبیر رسول الله(ص) ماه برکت و آمرزش می باشد و از خداوند متعال میخواهیم همان گونه که امام سجاد(ع) در دعای 44 صحیفه سجادیه می فرماید "والهمنا معرفه فضله"خداوند شناخت فضیلت ماه رمضان را به ما الهام کند.

وی با بیان اینکه اهمیت ماه مبارک رمضان به صراحت قرآن بخاطر نزول قرآن کریم می باشد، افزود: بنابراین مهم ترین برنامه های این ماه شریف، با محوریت قرآن می باشد و در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برنامه ریزی شده که از اول ماه مبارک تا شانزدهم این ماه به تعداد 12 جلسه هر روز برای کارکنان پایور کلاس تفسیر ومفاهیم قرآن با موضوع آیات جهادی با حضور استاد حجت الاسلام قدیمی نژاد برگزار گردد و برای کارکنان وظیفه نیز کلاس آموزش روخوانی، روان خوانی، تجوید و مفاهیم با استفاده از اساتید مجرب برگزار شود.

احمدی ادامه داد: از هیجدهم تا پایان ما مبارک، کلاس اخلاق به تعداد 6 جلسه با موضوع نصایح پیامبر اکرم(ص) به جناب ابوذر برگزار می گردد و پنجشنبه هر هفته نیز کلیه کارکنان ناحیه در محفل انس با قرآن کریم که در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار می گردد، شرکت می نمایند.

وی در پایان افزود: فضاسازی متناسب در سطح ناحیه، بیان احکام و فضایل و نکات اخلاقی و معنوی پس از نماز ظهر و عصر و برخی برنامه های مشابه در سطح حوزه های مقاومت، از جمله دیگر برنامه های ناحیه در این ماه می باشد.


ارسال نظرات