خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکتی انقلابی است

فرماندار تاکستان با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکتی انقلابی است،گفت: تاریخ نظام اسلامی نشان داده هرگاه حرکت جهادی و نگاه انقلابی در انجام فعالیت‌ها به کار گرفته شده در نهایت سرانجامی موفق رقم خورده است.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۱۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان در جلسه ستاد عالی پشتیبانی طرح هجرت و اقتصاد مقاومتی که در تالار اجتماعات فرمانداری تاکستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید به این نکته دقت کنیم که چرا موضوع اقتصاد گفتمان غالب در پنج سال گذشته بوده و چرا آن‌گونه که باید، نتایج مناسبی حاصل نشده است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است، بیان کرد: مقام معظم رهبری حلقه گمشده پنج سال گفتمان اقتصادی را یافتند و آن نیز قید «اقدام و عمل» یعنی لازمه به فرجام رسیدن رونق اقتصادی در جامعه است.

فرماندار تاکستان عنوان کرد: تاریخ نظام اسلامی نشان داده هرگاه حرکت جهادی و نگاه انقلابی در انجام فعالیت‌ها به کار گرفته شده در نهایت سرانجامی موفق رقم خورده و دستاوردهای قابل توجهی را به نظاره نشسته‌ایم.

حیدری خاطرنشان کرد: الگوی مناسب کار انقلابی، بسیج سازندگی است و همگان شاهد هستیم هر زمان این مجموعه انقلابی وارد شده با رویکردی انقلابی، خالصانه و با تمام توان پروژه را به اتمام رسانده است؛ رویه مؤثری که می‌تواند در راستای عملیاتی کردن اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» به عنوان نقشه راه انتخاب شود.

این مسؤول با اشاره به طرح هجرت یادآور شد: این طرح یکی از نمونه‌های عالی کار انقلابی مؤثر از سوی بسیج سازندگی است که فرمانداری تاکستان آمادگی لازم برای برپایی آن را در این شهرستان دارد.

گفتنی است، طرح هجرت هر ساله در تابستان از سوی بسیج سازندگی عموماً در مناطق محروم در سراسر کشور اجرا می‌شود.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار