خبرهای داغ:
در بقاع متبرکه کرمانشاه؛

طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از برگزاری طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی در 18 بقعه متبرکه سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۰۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی در نشستی خبری ابراز امیدواری کرد تا اجرای طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی بتواند نقش مهمی در جذب اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان به بقاع متبرکه ایفا کند.
وی ادامه داد: در این طرح های معنوی قرار است چندین محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری برگزار و خیمه های معرفت نیز در سطح 18 بقعه شاخص استان برپا شود.
حجت الاسلام حسینی اراکی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه، برپایی جلسات قرائت قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، سخنرانی سخنرانان شاخص، ویژه برنامه اطعام نیازمندان در مناطق مختلف کرمانشاه بخصوص مناطق فقیرنشین و... از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در استان خواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در ادامه از اعزام 95 مبلغ از محل اجرای نیت واقفان به مناطق مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این افراد روز گذشته به همراه سایر مبلغینی که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مشخص شده بودند به مناطق مختلف اعزام شدند.
وی گفت: مبلغین اعزامی به روستاهای استان علاوه بر پاسخگویی به سوالات شرعی و بیان احکام مختلف، پاسخگوی شبهات دینی نیز خواهند بود.
حجت الاسلام حسینی اراکی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس ‌های قرائت و جزء‌ خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه، اقامه نماز در سه وعده و برگزاری نشست های تخصصی با جوانان از دیگر برنامه‌ های مبلغان اعزامی خواهد بود.
وی در پایان از برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت خدیجه (س) در بقاع شاخص استان کرمانشاه در روز دهم رمضان خبر داد.
ارسال نظرات