خبرهای داغ:

کارشکنی عربستان نشات گرفته از اتاق فکر صهیونیست هاست

کد خبر: ۸۶۹۱۵۰۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، کارشکنی سعودی ها در جلوگیری از اعزام زائران ایرانی به حج تمتع امسال را نشات گرفته از اتاق فکر صهیونیست ها دانست و گفت: این کارشکنی ها جز ضرر و زیان چیزی برای مسلمانان به همراه نخواهد داشت.

سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به اینکه حج یکی از بزرگترین تجمع مسلمانان جهان است، اظهار داشت: کارشکنی سران آل سعود در جلوگیری از زائران ایرانی به مناسک حج بازتاب منفی گسترده ای را در بین کشورها دارد.
وی با محکوم کردن این اقدام سعودی ها افزود: عربستان با کارشکنی در برگزاری مراسم حج تمتع امسال ثابت کرد که نه تنها لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد بلکه در راستای ضربه زدن به اسلام و کمک به غرب گام بر می دارد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انجام مناسک حج به عنوان یک فریضه الهی بر همه مسلمانان واجب است و تحقق این مهم در گرو تامین امنیت رائران است که آل سعود نشان داد لیاقت این مهم را ندارد.
جاسمی اضافه کرد که یکی از شرایط به جا آوردن انجام مناسک حج برای همه مسلمانان جهان، امنیت حجاج است و کشور میزبان باید امنیت لازم را برای زائران خانه خدا فراهم کند و اگر نتواند امنیت را تامین کند، نهایت بی کفایتی خود را نشان داده است.

ارسال نظرات