خبرهای داغ:
به همت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی؛

نرم‌افزار اندرویدی «احکام ضیافت» منتشر شد

نرم‌افزار اندرویدی «احکام ضیافت» شامل پرسش و پاسخ‌های فقهی در موضوع روزه با استفاده از نظر مراجع مشهور تولید و عرضه شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۵۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت ماه مبارک رمضان، نرم‌افزار اندرویدی «احکام ضیافت» به همت کانون گفتگوی قرآنی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تهیه و جهت استفاده علاقمندان به صورت رایگان بر روی سایت این کانون قرار گرفته است.
 
نرم افزار اندرویدی «احکام ضیافت» حاوی 70 پرسش فقهی پرکاربرد و پرمخاطب در 4 موضوع اصلی روزه قضا، سفر در ماه مبارک رمضان، کفاره روزه و زکات فطره است.
 
در این نرم افزار هر سوال فقهی که در مورد ماه مبارک رمضان بیان شده است، پاسخ آن از سوی تمامی مراجع عظام مشهور داده شده است و بر همین اساس، می تواند مورد استفاده بسیاری از مردم قرار بگیرد.
 
کاربران می توانند جهت دستیابی به سوالات فقهی ماه مبارک رمضان به نرم افزار «احکام ضیافت» مراجعه کنند و این نرم افزار مرجع قابل اطمینانی برای آنهاست.
 
نرم افزار اندرویدی «احکام ضیافت» دارای امکانات متنوع از جمله  تغییر رنگ نوشته‌ها، نوع و اندازه نوشته‌ها، مطالعه در حالت افقی و عمودی است، همچنین امکان اشتراک‌گذاری مطالب، امکان انتقال به کانال تلگرام سایت از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.
 
علاقمندان به موضوعات فقهی ماه مبارک رمضان می توانند جهت دریافت رایگان این نرم افزار به پایگاه اینترنتی http://www.askquran.ir/showthread.php?t=55452 مراجعه کنند.
ارسال نظرات