خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)

جلسه شورای همفکری پایگاه شهید صیاد شیرازی قم برگزار شد

نخستین جلسه شورای همفکری بسیج پایگاه 10 شهید صیاد شیرازی حوزه سه شهید عابدی قم در سال 95، با حضور فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در سالن اجتماعات مسجد الزهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع( طی سخنانی در جلسه شورای همفکری بسیج با اشاره به وضعیت ایران در منطقه گفت: در حال حاضر همه مردم منطقه و جهان از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند و ما با ایستادگی کامل در بعد بین المللی پیروزی های زیادی داشته ایم و البته در مقابل، در داخل می بینیم که دشمن جنگ فرهنگی گسترده ای را علیه ما آغاز نموده است.

اکبری فرمانده حوزه سه شهید عابدی نیز ابراز کرد: آن چیزی که تا به حال پیروزی انقلاب و جنگ رقم زده است در راس آن، ایمان به خدا، ولایت پذیری و وحدت مردم و مسئولان بوده است و در جنگ فرهنگی نیز ان شالله با اتکال به همین سه موضوع، پیروز این میدان خواهیم بود.

در این جلسه که چندین موضوع از مسائل و مشکلات اجتماعی محدوده حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، هیئت امناء مسجد، فرمانده پایگاه، معتمدین و بسیجیان نخبه پایگاه 10 شهید صیاد شیرازی حوزه3 شهید عابدی حضور داشتند.


ارسال نظرات