خبرهای داغ:
سرپرست حوزه مقاومت شهید جلالی قم خبر داد

اجرای طرح «شب‌های پاک، بدون شبکه‌های اجتماعی» در قنوات

سرپرست حوزه مقاومت شهید جلالی قم از اجرای طرح «شب‌های پاک، بدون شبکه‌های اجتماعی» با محوریت تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در بخش قنوات قم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۲۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷

مهدی علی بابایی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اهمیت تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان اظهار کرد: در این راستا طی ساعات بعد از افطار در ماه مبارک رمضان به منظور فرهنگ‌سازی و فاصله گرفتن از محیط‌های مجازی حوزه مقاومت بسیج 21 شهید جلالی اقدام به به برگزاری برنامه شب‌های پاک، بدون شبکه‌های اجتماعی در مجموعه ورزشی، فرهنگی اردوگاه بسیج شهدای قنوات نموده است.

وی اضافه کرد: این برنامه‌های فرهنگی ورزشی با تایید حجت‌الاسلام والمسلمین عادل‌پور امام جمعه شهر قنوات و بر اساس مصوبه کارگروه‌های ورزش و فرهنگی قرارگاه جنگ نرم در بخش قنوات قم دنبال می‌شود.

سرپرست حوزه مقاومت شهید جلالی قم والیبال و فوتبال ساحلی، طناب کشی، دارت، بدمینتون و اسب‌سواری را از رشته‌های ورزشی طرح شب‌های پاک، بدون شبکه‌های اجتماعی برشمرد و گفت: در ماه مبارک رمضان مردم بخش قنوات با بازدید از نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی با تهدیدات مواد مخدر و راهکارهای پیشگیری از آنها آشنا می‌شوند.

بابایی با تاکید بر اینکه حلقات صالحین با محوریت آموزه‌های قرآنی در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، یادآور شد: طی ماه جاری تشکیل حلقه نخبگان بخش قنوات به منظور بهره‌برداری مطلوب‌تر از ظرفیت‌های موجود این بخش در دستور کار قرار گرفته است.
ارسال نظرات