خبرهای داغ:
همزمان با ماه رمضان اجرا شد

توزیع 2000 جلد قرآن کریم در مساجد حوزه شهید ابراهیمی/ افتتاح طرح تابستانی در پایگاه صاحب الامر(عج)

توزیع 2000 جلد قرآن کریم در مساجد محدوده حوزه شهید ابراهیمی و افتتاح طرح تابستانی در پایگاه صاحب الامر(عج) از برنامه حوزه یک بسیج در ناحیه بسیج امام حسین(ع) همزمان با ماه مبارک رمضان می باشد.
کد خبر: ۸۶۹۲۵۶۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حوزه شهید ابراهیمی قم همچون دیگر حوزه های مقاومت بسیج برنامه هایی را در هفته تکریم مساجد در دستور کار خود قرار داد.

بر اساس این گزارش، به مناسبت هفته تکریم مساجد، فرمانده حوزه شهید ابراهیمی با حضور در منازل روسای هیئت امنا، از زحمات و خدمات زیرمجموعه آنان تقدیر کرد.

غبارروبی مساجد با حضور حلقه های صالحین، تجلیل از دست اندرکاران مساجد از سوی پایگاه ها، برگزاری جلسات مشترک به منظور حل مشکلات فیزیکی مساجد و همچنین توزیع بیش از2000جلد قرآن نفیس اهدایی از سوی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در مساجد محدوده از دیگر اقدامات حوزه شهید ابراهیمی بود.

افتتاح کلاس های تابستانی پایگاه صاحب الامر(عج) حوزه یک طی مراسمی با حضور درخشان نیا فرمانده حوزه و سردار علیزاده از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز دیگر برنامه حوزه همزمان با ماه مبارک رمضان بود که در این مراسم یاد و خاطره شهید مهدی طهماسبی از شهدای مدافع حرم گرامی داشته شد.

در این پایگاه برنامه هایی همچون تمرین سرود، ورزش های متنوع، مسابقات و حلقه های دانشجویی و ... در فاصله زمانی افطار تا سحر اجرا می گردد.


ارسال نظرات