خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی علی آبادکتول؛

کرسی تفسیر و تلاوت قرآن کریم در علی آباد کتول برگزاری می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی علی آبادکتول گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، کرسی تفسیر و تلاوت قرآن کریم با حضور یکی از استاتید برجسته تفسیر قرآن کریم، تا پایان ماه مبارک در مصلی علی آباد کتول برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۸۴۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از شبستان ،حجت السلام والمسلمین سید علی حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی علی آباد کتول اظهار کرد:فضيلت مهم ماه مبارک رمضان، به نزول قرآن در اين ماه است، همان گونه که خداوند در کتابش می فرماید: «شَهْرُ رَمَضانَ الَّذِى أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ؛ ماه رمضان است كه در آن، قرآن فرو فرستاده شده است كه مردم را راهبر است».
 وی افزود: از اين رو رابطه خاصى بين قرآن و ماه رمضان وجود دارد و همان طور كه در فصل بهار، عالم طبيعت و انسان شادابى خاص و حيات مجددى پيدا مى ‏كند، قرآن نيز بهار دل‏هاست كه با خواندن و يادگيرى و فهميدن معارف آن، دل‏ها همواره زندگى ويژه‏اى پیدا می کند.
 
حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به ارزش و جایگاه والای ماه بهار قرآن و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی بیشتر مردم با آموزه های قرآنی در نظر گرفته ایم تا دوره تفسیر قرآن کریم را در این ماه مبارک در شهرستان برگزار کنیم.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی علی آباد کتول در ادامه گفت: به همین منظور کرسی تفسیر و تلاوت قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان هرشب راس ساعت 10 و نیم در محل مصلی نماز جمعه علی آباد کتول برگزار می شود.
 
وی اذعان داشت: این کرسی تفسیر و تلاوت با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یغمایی از اساتید برجسته تفسیر قرآن کریم در کشور برگزار می شود که امیدواریم مومنین بهره کافی را از این لیالی ارزشمند ببرند.
 
حجت الاسلام حسینی در پایان یادآور شد: رابطه قرآن با ماه رمضان، خيلى عميق است و انسان با خواندن و يادگيرى قرآن و تدبير و تعميق در آن، در اين ماه مى ‏تواند به حيات طيبه رسيده و شب قدر را كه با حقيقت قرآن متّحد است را درک كند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار