خبرهای داغ:
حجت السلام دانیاری:

ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی خداست

حجت السلام دانیاری گفت: ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی خدا و ماه نزول قرآن، توبه و استغفاراست.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۴۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

حجت السلام محسن دانیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه ضمن بیان فضایل و برکات ماه رمضان گفت: خداوند متعال در طول سال دو میهمانی دارد. یکی میهمانی در مکان خاص که مخصوص به ماه ذی الحجه و در کنار کعبه است و میهمانی دوم در زمان خاص (ماه مبارک رمضان شهردعیتم فیه الی ضیافه الله) یک ماه پذیرایی میهمانان خودش است.

امام جماعت و سخنران حسینیه سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: خداوند متعال در این میهمانی سه سفره مخصوص بندگانش پهن کرده است ، برکت  ، رحمت و مغفرت و در این خصوص  پیامبر گرامی اسلام فرموده اند "انه قد اقبل الیکم شهرالله بالبرکه والرحمه والمغفره".

دانیاری در ادامه گفت: درمورد فضیلت ماه مبارک رمضان همین بس که در میان ماه های قمری نام این ماه شریف در قرآن آمده است و سید بن الطاووس در کتاب شریف الاقبال می فرماید: برای اهل سیر و سلوک اول سال، ماه رمضان  است و برای دیگر ماه های سال، محرم اول سال است.

حجت الاسلام دانیاری ادامه داد: یکی از بهترین  اعمال در این ماه شریف تلاوت قرآن است، پیامبر اکرم فرمودند : من تلا فیه ایه من القران کان له مثل اجر من ختم القرآن فی غیره من الشهور؛ اگر کسی در این ماه یک آیه از قرآن تلاوت کند مانند کسی است در غیر رمضان یک ختم قرآن کرده باشد.

ارسال نظرات