خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت ام البنین(س) زیرکوه خبر داد:

اجرای طرح جوانه های صالحین در 7 پایگاه تابعه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران زیرکوه گفت: طرح جوانه های صالحین در 7 پایگاه تابعه حوزه خواهران حضرت ام البنین (س) زیرکوه با شعار «نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی» برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

علی آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت ام البنین (س) زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال نیز طبق سال های گذشته طرح جوانه های صالحین در سطح پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود، اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا برنامه ها کیفی تر از سال های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای پر کردن اوقات فراغت حلقه های صالحین و افراد تازه جذب شده به پایگاه ها پیش بینی شده است، افزود: سال گذشته پایگاه های سمیه روستای پیشبر، بنت الحسین(س) و حضرت معصومه(س) بمرود از پایگاه هایی بوده اند که در این زمینه قوی عمل کرده اند .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت ام البنین (س) زیرکوه با تاکید بر اینکه شعار طرح جوانه های صالحین در سال 95 «نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی» است، بیان کرد: این طرح در دو دوره زمانی برگزار می شود که اولویت اجرا، برنامه تابستان است .

وی ادامه داد: برنامه های جوانه های صالحین در حوزه های تفریحی، ورزشی، هنری، علمی، آموزشی، فرهنگی، اردویی و کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها