ولایت محوری، خودسازی و ایثار از وظایف پاسدران

جنگ نرم خطرناک‌تر از تحریم‌های اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است

استاد دانشگاه گفت: در جنگ نرم دشمن قصد دارد به مانند موریانه ریشه‌ها و بنیان خانواده‌های ایرانی، افکار و اعمال جوانان این مرز و بوم را به تباهی کشانند، جنگ نرم و نبرد فرهنگی خطرناک‌تر از تحریم‌های طولانی اقتصادی آمریکا در سال‌های گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، دکتر حمید کمانکش در گردهمایی ترویجی_تبیینی سبک زندگی و مصون‌سازی فرهنگی کارکنان سپاه ناحیه خمین که در حسینیه این نهاد انقلابی برگزار شد با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی جوانان و استحاله فرهنگی در میان خانواده‌های ایرانی است.

وی افزود: در جنگ نرم دشمن به دنبال تسلط بر مغزها است تا مانند موریانه ریشه‌ها و بنیان خانواده‌های ایرانی و افکار و اعمال جوانان این مرز و بوم را به تباهی کشانند و باید مراقب باشیم چراکه جنگ نرم و نبرد فرهنگی امری خطرناک‌تر از تحریم‌های طولانی آمریکا در سال‌های گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاد و محقق دانشگاه تصریح کرد: اقتدار و قدرت اسلام حقیقی مایه رعب و وحشت دشمنان در جهان است و دشمنان نظام اسلامی با قدرت نظامی به زانو نمی‌افتد بلکه قدرت اسلام ناب دشمن را به خاک ذلت خواهد کشاند، در حقیقت تفکر انقلاب اسلامی جنگ نرم ملت ایران علیه قدرت‌های استکباری جهان است.

کمانکش با اشاره به لزوم تبیین و ترویج روحیه مقاومت افزود: بایستی روحیه کار، تلاش، مجاهدت و مقاومت در برابر دشمن را سرلوحه کار خود قرار دهیم عاملی که تا امروز ما را در برابر دشمن پیروز کرده، انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن بوده است.

وی افزود: اگر امروز دشمن حاضر شده با ایران پای مذاکره بنشیند به دلیل روحیه مقاومت ملت ایران در مقابل زیاده خواهی‌های مستکبران و نتیجه دستاوردها و پیشرفت‌های علمی دانشمندان هسته‌ای کشور است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: نفوذ یکی از راهکارهای دشمن در جنگ نرم است و اگر امروز شاهد پیدایش گروه‌های تکفیری و تروریستی هستیم نشات گرفته از راهکار و عکس‌العمل استکبار جهانی برای متوقف کردن قدرت نرم ایران در منطقه است.

کمانکش با اشاره به دستاوردهای ایران در سال‌های اخیر به ویژه در زمینه فناوری هسته‌ای گفت: هدف جنگ نرم امروز دشمن ایجاد اشتباه محاسباتی در تفکر مسئولین و مردم است و می‌خواهد ما حاضر شویم دستاوردها و دارایی‌های خود را به خیال اینکه باعث زحمت و تحمیل تحریم است به راحتی از دست بدهیم.

وی ولایت محوری، خودسازی و ایثار را از وظایف پاسدران برشمرد و افزود: امروز به برکت رهبری هوشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مکر دشمنان به خودشان بازگشته و دنیا به این مسئله اذعان دارد که هیچ کشوری غیر از ایران نمی‌تواند امنیت و آرامش را به منطق باز گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات