خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس؛

7مدرسه شهرستان گنبد کاووس هیأت امنایی خواهد شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس در مورد هیات امنایی شدن مدارس افزود : افزایش مدارس هیات امنایی باعث کاهش هزینه های دولت و بهره وری بهنر خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۴۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، محمد حمیدی در شورای آموزش و پرورش که در دبستان بنت الهدی این شهرستان برگزار شد، گفت :افزایش نرخ شهریه مبتنی بر مطالعات و تحققیات کامل باشد و بنا به سیاست های دولت قرار است افزایش قیمت در تمام زمینه ها بیش از 6 درصد نباشد.
وی در مورد هیات امنایی شدن مدارس افزود : افزایش مدارس هیات امنایی باعث کاهش هزینه های دولت و بهره بری بهتر خواهد بود.
وی تصریح کرد : جهت اجرای عدالت ، آماری نسبت به تعداد مدارس هیات امنایی مرکز استان دیگر شهرستانها وجود داشته تا حقی ضایع نشود.
مدیر آموزش و پرورش گنبد کاووس در مورد معاونان فناوری اظهار داشت : سعی کنید معاونان آموزشی یا پرورشی انتخاب شده طوری باشد که در زمینه فناوری نیز تخصصی داشته باشند تا این امر بتواند در کاهش هزینه های مدارس و تقویت فناوری آن تاثیر داشته باشد.
حمیدی گفت : یکی از موضوعات مهم جلسه هیات امنایی شدن مدارس است تا در جهت رفع موانع و مشکلات مدارس قدمهایی برداریم.
علیرضا حسین زاده افزود : در حال حاضر 4 مدرسه هیات امنایی وجود دارد و اگر امروز سه مدرسه دیگر که در دستور جلسه آمده هیات امنایی شود جمعا 7 مدرسه گنبد هیات امنایی خواهد شد.
وی تصریح کرد : 400 کلاس جهت اوقات فراغت دانش آموزان با موضوعات ورزش و قرآن و دیگر موضوعات در طول تابستان برگزار خواهد شد.
در این جلسه مقرر شد مدارس دوره اول و دوم هیات امنایی شهریه 250 هزار تومان و مدارس متوسطه مبلغ 430 هزار تومان برای شهریه دریافت نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها